Computer werkt te langzaam (harde schijf probleem?)
Hoi,
ik heb sinds gisteren van iemand een Pc overgekocht omdat mijn andere pc veelste oud was. na vandaag alles aangesloten te hebben, kwam ik erachter dat de pc gewoon langzamer is dan hij moet zijn!. ik vermoed zelf vanwege de harde schijf.
momenteel zit er een 40GB harde schijf in, die is opgedeeld in 2'en.
C: 31 GB daar is 2 GB van in gebruik.
F: 5.8 GB en die staat bijna helemaal vol.
en krijg ook steeds ballonnen onder in beeld met: Er is Onvoldoende schijfruimte beschikbaar op station F:
ik wil het probleem dus oplossen door er gewoon 1 geheel van 40 GB van te maken..
maar hoe doe ik dat?
(het liefst zou ik alles dus formateren en opnieuw installeren, maar dat is de eerste 2 weken niet mogelijk) en ik de pc deze week hele dagen voor studie mogelijk heb, moet hij goed werken..
het gaat om dit systeem:
pentium 4 (2.0 ghz)
768 Mb ram geheugen
40 GB harddisk
Nvidia 64 Mb Videokaart
enz enz
iemand een oplossing?
Hoi,
ik heb sinds gisteren van iemand een Pc overgekocht omdat mijn andere pc veelste oud was. na vandaag alles aangesloten te hebben, kwam ik erachter dat de pc gewoon langzamer is dan hij moet zijn!. ik vermoed zelf vanwege de harde schijf.
momenteel zit er een 40GB harde schijf in, die is opgedeeld in 2'en.
C: 31 GB daar is 2 GB van in gebruik.
F: 5.8 GB en die staat bijna helemaal vol.
en krijg ook steeds ballonnen onder in beeld met: Er is Onvoldoende schijfruimte beschikbaar op station F:
ik wil het probleem dus oplossen door er gewoon 1 geheel van 40 GB van te maken..
maar hoe doe ik dat?
(het liefst zou ik alles dus formateren en opnieuw installeren, maar dat is de eerste 2 weken niet mogelijk) en ik de pc deze week hele dagen voor studie mogelijk heb, moet hij goed werken..
het gaat om dit systeem:
pentium 4 (2.0 ghz)
768 Mb ram geheugen
40 GB harddisk
Nvidia 64 Mb Videokaart
enz enz
iemand een oplossing?
Laatst bewerkt: