bartjuh_4
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2005
Ik heb een nieuw moederbord 850Mhz, van een goede vriend te leen en die zei dat hij het goed dee (op linux) en als ik hem wou er 20 euro voor moest betalen. Ik heb er xp op gezet en hij draaide prime tot ik de drivers van de netwerktkaart, geluidskaart, videokaart ging instaleren alles is onboard. Na het installeren moest ik de pc opnieuw opstarten dat deed ik. ik zag het beginscherm en het windows xp logo verscheen en na 5 sec startte hij opnieuw op en zei: Er is een fout opgetreden waardoor windows niet kan opstarten en dan kan je keizen start windows in veilige modus enz. ik heb toen meest recente instellingen die werkte maar dat deed het niet. toen heb ik in veilige modus xp gerestored en zit nu met een kaal systeem. Gewone software zoals windows media player kan ik ook niet instaleren en windows updates ook niet.
Systeem:
Windows XP Pro SP2
256 mb ddr geheugen
160GB HDD
Moederbord: Mercury KOB 740 CFDMx
Zelf denk ik dat het aan de bios ligt maar hoe je die moet updaten ik zou het niet weten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg,
Bart
Systeem:
Windows XP Pro SP2
256 mb ddr geheugen
160GB HDD
Moederbord: Mercury KOB 740 CFDMx
Zelf denk ik dat het aan de bios ligt maar hoe je die moet updaten ik zou het niet weten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg,
Bart
Laatst bewerkt: