Computer wil na instaleren driver niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Your BIOS Agent Results:
BIOS ID: 62-0805-001131-00101111-040201-SiS740-KOB740
OEM Sign-On: KOB 740 FDMx Release 08/05/2003 S
BIOS Date: 08/05/03
BIOS Type: AMI
Chipset: SiS 740 rev 1
Super I/O: ITE 8705/SiS 950 rev 2 found at port 2Eh
BIOS ROM Socket: Yes
BIOS ROM Size: 256K
Memory Installed: 256 MB
Memory Max: 512 MB
CPU: AMD Duron(tm) Processor 850 Mhz

zegt hij dan.

maar ik moet voor de nieuwe bios betalen kan het niet gratis ik ga echt niet voor een bios betalen.

door het niet goed doorgeven van een link van jullie heb ik nu een verkeerde bios.

Laatst bewerkt:
Voor deze zou ik in ieder geval niet betalen omdat je dan hetzelfde geklooi krijgt als eerder..

Dit Bios is [WEER] voor een FDMx en jij schreef zel dat je een CFDMx moederboard hebt.....

Wel ff zeer goed lezen voor welk moederboard de update is..........

Ik vraag me af waarom het het bios zou zijn, je hebt een moederbord met alles onboard.
Bij die vriend van je deed hij het prima. (Linux is goed he ;))

Dus waarom zou het het bios zijn? Apparaten functioneren goed onder een ander OS
Ik zou eerst maar eens gaan troubleshooten waarom xp niet soepel draait installeer opnieuw en check bij welke driver hij daadwerkelijk misgaat

En voordat je besluit welke BIOS dan ook eroverheen te gooien, kijk eerst welke versie jij hebt en daarna wat de verbeteringen zijn in de nieuwere versies van de bios. ik vermoed dat er geen "relevante" verbeteringen zijn.

als ik mijn logitech cd-rom installeer van mijn muis en toetsen bord dan start hij niet meer op totdat ik system restore terug doe.

Ik heb net die vriend opgebeld en zegt dat hij er windows ook probleemsloos op heeft gedraait met alle drivers.

Haal dan eens de nieuwste drivers van de logitech site, lijkt het me eerder in hun drivers zitten dan in jou BIOS

ErpCity zei:
Voor deze zou ik in ieder geval niet betalen omdat je dan hetzelfde geklooi krijgt als eerder..

Dit Bios is [WEER] voor een FDMx en jij schreef zel dat je een CFDMx moederboard hebt.....

Wel ff zeer goed lezen voor welk moederboard de update is..........

Dit geeft exact weer welke Bios het is . Welke a b c d f het is is niet relavant

En dit linkje je is alleen gegeven om te achterhalen welk Bios het is,niet om te gaan betalen ,want die kan ook ergens anders gehaald worden FOR FREE

okej geef mij de link van die site dan maar naar de goede bios.

bartjuh_4 zei:
Your BIOS Agent Results:
BIOS ID: 62-0805-001131-00101111-040201-SiS740-KOB740
OEM Sign-On: KOB 740 FDMx Release 08/05/2003 S
BIOS Date: 08/05/03
BIOS Type: AMI
Chipset: SiS 740 rev 1
Super I/O: ITE 8705/SiS 950 rev 2 found at port 2Eh
BIOS ROM Socket: Yes
BIOS ROM Size: 256K
Memory Installed: 256 MB
Memory Max: 512 MB
CPU: AMD Duron(tm) Processor 850 Mhz

zegt hij dan.

maar ik moet voor de nieuwe bios betalen kan het niet gratis ik ga echt niet voor een bios betalen.

door het niet goed doorgeven van een link van jullie heb ik nu een verkeerde bios.

Deze volgens bovenstaande gegevens
http://www.mercury-pc.com/downloads_list.php?productid=332

die is waardeloos dat is precies dezelfde bios die er nu op zit ik wil mijn oude weer terug dus moet ik iemand zoeken die precies hetzelfde moederbord heeft en even een backup kan maken van de bios en naar mij sturen.

Zo dus je wil een Bios die OUDER is?

Denk dat je dan verkeerd bezig bent!:o

En heb je de tip van @Ellasar al nagelopen??

de oude bios die er eerst op zat zei bij het opstarten teminste dat de processor 850mhz was deze zegt 100Mhz en ik heb alle drivers die je kan downloaden gedownload en geinstalleerd maar werken now way

Controlleer de instellingen in je bios eerst en de switches op je moederbord

Laatst bewerkt:
wat valt er te controleren als ik niet wat hoe ze moeten staan:S

Als je je bios ingaat zie je ergens de gegevens staan, of je ze al dan niet kan aanpassen heeft te maken met het type moederbord dat je hebt en/of die "Jumperless" aangepast kan worden, maar zichtbaar zijn ze wel.

De bussnelheid is in mhz. vermeld en de multiplier is vaak een getal tussen de 5 en de 20 die er vlak in de buurt staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan