computer wil niet meer booten van usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

StifMeistah

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Ik heb een probleem... Ik heb dus een USB stick en mn computer kan gewoon van usb booten maar... laatst heb ik dus mijn usb erin gedaan, opnieuw opgestart en dan boot ie niet verder. Hij blijft dus gewoon op het Packard Bell begin staan. Ik kan ook niks indrukken. En ik denk dat het iets is in het register want laatst had ik een virus en heb met een virusscanner gescand en hij zag iets in het register. Dus heeft ie die register sleutels ofzoiets verwijderd. In die sleuitel zag ik USB staan maar ik dacht het is een virus dus verwijderen maar... Dus kan iemand mij helpen? Heb stuurprogramma ook al opnieuw geinstalleerd maar lukt nog niet. :(

Alvast bedankt :D

het ligt sowiso niet aan het register want dat kan pas gebruikt worden als windows opgestart is en als je van usb boot kom je daar meestal niet.
het kan zijn dat er iets is veranderd in je bios waardoor je pc niet meer of te laat naar usb devices gaat zoeken

ik zei dus dat het kon dat je bios instellingen op de een of andere manier veranderd waren waardoor het nu niet lukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan