computer wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj_djel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
144
Hallo,

sinds gisteren (25 januari 2005) zat mijn pc opeens vast. Ik drukte op de reset-knop en de pc ging aan maar hij starte niet op, het beeldscherm ging niet aan.
En de LED's doen het ook niet, alleen het data-LEDje brand heel even.

de cooler draait wel en de harddisk doet het ook.
Ik heb echt geen idee hoe dit komt.
Heeft het moederbord het op een bepaalde plaats begeven?

mvg.
 
Dj,


Mogelijk is je processor overleden :(
Trek eens alles los behalve je Harddisk en verwijder eventueel alle PCI kaarten (behalve je videokaart)
mogelijk geven andere dingen zoals geluidskaart of modem, netwerk kaart, tv kaart een conflict.

Start dus op met zo weinig mogelijk in de pc.
Als ie het zo wel doet kun je 1 voor 1 weer dingen inpluggen om te kijken of je de boosdoener tegen komt !
 
of het geheugenkaartje is kapot, daar zat ik ook even aan te denken, ga dat proberen.
 
Ik weet niet of ik hier op moet reageren of zelf een nieuw topic moet aanmaken. Maar ik heb exact het zelfde probleem.
Ik hoop niet dat het de processor is, want mijn pc is pas een jaar oud. Mijn probleem begon nadat ik nieuwe frmware voor dvd speler en brander had geinstalleerd. Daarmee kun je toch niet je processor beschadigen?? Deze firmware updaten gebeurt toch gewoon in je windows omgeving?? Of worden er dan ook drastische veranderingen doorgevoerd in de bios?
Ik heb inderdaad ook alle kabels losgetrokken behalve harde schijf en videokaart. Maar geen effect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan