computer wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pacific

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Hallo, als ik mijn computer wil opstarten(dus ik druk op de opstartknop :p) dan gebeurt er eerst niets, ik probeer 10 keer en dan plots komt er wel een knopje belicht en dan pas schiet mijn computer aan. Ok, dit is niet het grootste probleem, maar gisterenavond doe ik dat weer en ie schiet aan, maar het is net of hij plotseling stroom verloor. Hij sloeg geleidelijk weer af. Is dit mijn voeding??? of is het de case met een slecht contact?

ik zou eens kijken naar de contacten in de kast, het lijkt erop alsof daariets niet helemaal pluis is.....

Ik denk dat het toch de voeding is, kzal ze es vervangen! :D

Laatst bewerkt:
Kheb dus vanavond nog es geprobeerd, die schiet aan-uit-aan-uit enzoverder mss 2 secondjes tussen maximum. Mss zit het slecht contact in de voeding dan kan dat??? kan het iets met de voeding te maken hebben :s

ik heb op de oude pc van me moeder ook zoiets.

je kan ook 10 keer op de knop rammen voor hij is een keer aangaat, maar als je hem afsluit en vervolgens op de knop ram doet hij het gelijk. conclusie ochtendhumeur. want hij doet het alleen als je er stroom op zet en daarna hem aan wil doen. maar staat er al stroom op dan doet hij het in 1 keer.

beetje vaag verhaal maar ik denk dat het wel iets met je voedig te maken heeft en desnoods met de kabel naar je pc toe.

of ouderdom wat het bij me moeder denk ik is.(der pc dan:D )

:D :D :D :D
Het lag dus degelijk aan mijn voeding!!!
Gelukkig heb ik het probleem gevonden, want ik wilde niet meer te veel kosten doen!
Dank je voor jullie tips :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan