Computer wilt niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo veel verstand heb ik er ook niet van zou je het wat beter a.u.b kunne uitleggen. ik snap het niet.

Volgens mij hangt de schijf aan een promise controller. want er staat wel zoiets inde bios.

Ik heb nou 1 computer waarvoor ik drivers moet instaleren voor de Sata disk omdat hij anders windows xp niet kan instaleren.

En ik heb op een andere computer de floppy disk aangeloten om een floppy te maken die die drivers wel hebt.

Floppy drive doet het niet hij geeft steeds een melding.

Laatst bewerkt:
Ik kan die controller niet vinden

Maar ik heb de schijf nu op sata/raid 1 geplaatst kan dat ook?

Laatst bewerkt:
als ik hem aan intelcontroller aan sata 2 hang dan blijft het beeld vaszitten bij het asus logo tijden het opstarten.

Maar bij sata/raid 1 start hij hem wel op maar iwl nog steeds niet instaleren. Maar ik heb hem altijd al aan Intell controller gehad.

Weet iemand nog wat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoezo heb je het verwijderd.

Ik heb geprobeerd hoe je het verteld maar hij blijft vragen naar die drivers voor sata.
MAAR HET WIL NIET. Hij stond de hele tijd controller sata 1. Maar wanneer ik dan de computer opstart bevriest het beel bij de logo. En wanneer ik de sata schijf aan de promise controller aansluit vraagt hij nog steeds naar die drivers.

En ik heb er nu ook geen windows opzitten want ik had alles al geformarteerd

Laatst bewerkt:
Kan iemand me helpen want ik kom og steeds niet verder.

Wanneer ik steeds de diskette van de SATA driver er in doen en de winXP driver selecteer en installeer en vervolgens verder gaat met de instalatie dan zeg hij steeds weer dat hij geen harde schijfstation kan vinden.

Ik heb de SATA schijf nu aan de promise controller hangen en niet aan de intell controller omdat daar het beeld bevriest wanneer ik dan de pc opstart. Ik ben bang dat hier de fout zit of in de bios of heb ik de verkeerde driver?

Kan iemand mij a.u.b helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan