computer word warm bij het gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt de mogelijkheid om aan de achterkant een 92 mm fan te monteren, die moet naar buiten/achteren blazen ...
Aan de voorkant blijft het wat gissen of er ruimte is voor een fan, als die er is moet deze naar binnen blazen, nu creeer je een optimale airflow ..

EDIT: je moet al even de gaten opmeten, vóórdat je tot aanschaf van fan's overgaat ..meet gewoon de afstand horizontaal hart-op-hart
Let wel, een fan met een hoge luchtverplaatsing heeft over het algemeen méér herrie dan 1 die wat mindere luchtverplaatsing doet ..
De 'be Quiet! shadow-wings zijn redelijk stil op volle toeren http://www.alternate.nl/be_quiet!/be_quiet!+Shadow_WingssupSW1-sup_92_mm_Mid-Speed/html/product/919852/?tk=7&lk=1696

Laatst bewerkt:
ik vind herrie niet echt zn ramp, ik zal de gaten opmeten en even kijken wat daar de uitkomsten van zijn

De voeding zal wel passen, kijk ook even naar de typen en het aantal aansluitingen, je wilt tenslotte niet een nwe voeding die niet genoeg aansluitingen heeft ..

Wellicht een andere Helpmij-er nog aanbevelingen/tips??

ik zal er allemaal naar kijken als ik mijn nieuwe fan ga inbouwen dan zal ik ook alle fans eventjes stof vrij maken. igg super bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan