Computer wordt na een uur+- Extreem traag !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrdorito

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2011
Berichten
7
[OPGELOST!]


Zo als de titel : Mijn computer word na ongeveer een uurtje extreem traag.
Het duurt zone 4 minuten om van venster te wisselen, daarbij staat er dan (reageert niet)


Even wat over de laatste dagen.

Sins 3 dagen viel mijn computer vaak uit soms na een half uur soms na een halve dag,
kreeg via een vriend te horen dat ik even het progamma "Speedfan" moest downloaden.
Na het starten kwam ik er achter dat mijn computer temperaturen van boven de 75grade haalde (door simpel weg één youtube filmpje te kijken)
Dus ik heb het koel elementje onder de ventilator van mijn moederbord schoon gemaakt met wattenstaafjes(dat was vanmiddag).
Probleem opgelost dacht ik tempratuur was zo rond de 40 graden..

maar nu word mijn computer dus extreem sloom is het software? heb ik iets beschadigt op mijn moederbord?
Heb me computer al helemaal laten scannen en er waren geen virussen.
heb ook RegistryBooster gebruikt.

Moederbord is een "msi785gm-e51"
400w adapter

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven via deze manier is er meer nodig zal ik dat ook poste !

btw. dit krijg ik ook steeds :

Script: https://js2.wlxrs.com/_D/F$Live.SiteContent.Messenger/4.3.1349/release/Microsoft.Live.Core.LocalStorage.FF.js:3
Script: chrome://global/content/bindings/browser.xml:0

Of ik die wil laten doorgaan of stoppen.

Mvg Jan
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
welke browser heb je? Heb je de ASK-toolbar soms geïnstalleerd? Het probleem is mogelijk gerelateerd aan een invoegtoepassing. Schakel de invoegtoepassingen eens 1 voor 1 uit.
Kijk bij taakbeheer welk proces de meeste cpu-tijd opslokt als het probleem zich voordoet.
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook zijn dat je harde schijf vol zit. want je moet altijd zorgen dat er een kwart vrij is.
 
Hoi,
welkom op Helpmij
welke browser heb je? Heb je de ASK-toolbar soms geïnstalleerd? Het probleem is mogelijk gerelateerd aan een invoegtoepassing. Schakel de invoegtoepassingen eens 1 voor 1 uit.
Kijk bij taakbeheer welk proces de meeste cpu-tijd opslokt als het probleem zich voordoet.

Dankje, Ik gebruik de bowser Mozilla Firefox
En ik heb geen toolbar. zal zo als de computer weer traag word proberen te kijken welke toepassingen dat zijn.



Het kan ook zijn dat je harde schijf vol zit. want je moet altijd zorgen dat er een kwart vrij is.

Hij is momenteel wel redelijk vol ja, hij is wel voller geweest maar was al van plan een externe hardeschijf er bij te kopen dus zal er vanmiddag gelijk naar kijken.

Bedankt voot de reacties zover
Jan.
 
Hoi,
welkom op Helpmij
welke browser heb je? Heb je de ASK-toolbar soms geïnstalleerd? Het probleem is mogelijk gerelateerd aan een invoegtoepassing. Schakel de invoegtoepassingen eens 1 voor 1 uit.
Kijk bij taakbeheer welk proces de meeste cpu-tijd opslokt als het probleem zich voordoet.


Trouwens cpu tijd staat aangegeven onder het tabblad processen toch ?
cpu is een vrij nieuwe term voor mij.
Ondertussen werd hij net langzaam en kwam ik er achter dat "Niet actieve systeemprocessen" een processor van 99 had..
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel, kan er een screenshot van maken.
 
Laatst bewerkt:
Niet actieve systeemprocessen" een processor van 99 had
Dat wil zeggen dat er dan geen gebruik wordt gemaakt v.d. cpu-tijd, hoogsten door de taskmanager zelf.
 
Kijk is bij Configuratiescherm->Software
en gooi alle troep die je niet nodig hebt eraf (Behalve de drivers natuurlijk)!
 
Mooi dat het gelukt is, succes verder en maar hopen dat het zo blijft. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan