Computer wordt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

conpax

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik heb een P4 3.2 Ghz, 2Gb, met een 8600gt 256mb. Als ik nu bijv. fm08 speel, wordt de computer na 10 min. erg traag. Het heeft veel problemen om alles te verwerken en de beelden komen schokkend voorbij. De systeemeisen zijn veel lager dan wat ik heb en de temperaturen liggen ook prima. Ik heb wel sinds kort een nieuw moederboard gekregen die al geschikt is voor een dual proccesor. Het is de Gigabyte 945GCM-S2L . Na mijn idee moet dit toch een redelijk snelle computer zijn, maar het is zo traag al dikke ******.

Iemand een idee????

Ja, alle drivers e.d. zijn geinstalleerd. Het lijkt ,dat sinds er een moederboard inzit, de computer veel meer moeite heeft om alles te verwerken. Terwijl ze me hebben gezegd dat de computer eigenlijk sneller zou zijn.

Laat maar weten of de eerder gegeven links verbetering brengen.
Als je Windows al opnieuw geïnstalleerd hebt én je drivers zijn ok dan zijn het waarschijnlijk de programma's/gewoontjes die je gebruikt.

heb met een nv6600GT een gelijkaardig probleem gehad, na 10 minuten schokkende beelden en zelfs vastlopen van de PC. Na effe Googlen kwam ik tot de vaststelling dat de nieuwste nvidia drivers de 6600GT niet goed ondersteunde. Windows XP opnieuw geïnstalleerd met een "oude" driver van de cd en probleem was opgelost.
Het verwijderen van een driver is niet evident, ik heb voor alle zekerheid een fresh install gedaan.

Hal,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan