Een paar uur terug deed m'n USB-stick het nog gewoon, kon alles doen. Heb 'm er sinds dien ook niet uitgehaald en ook m'n computer niet opnieuw opgestart of iets dergelijks. Toen ik echter een uurtje ofzoiets terug iets van m'n USB-stick wouw openen gaf die aan van "Schijf(ofzoiets) is nog niet geformateerd, wilt u deze formateren?", ik nee klikken natuurlijk want die USB-stick heeft al m'n bestanden erop staan (Ik krijg gezeik als ik geen back up op een USB-stick heb dus ik dacht van; dan laat ik het daar maar op staan). Nou ja goed, ik denk ik los het zelf wel op en zoek op internet naar 't probleem. De gevonden resultaten leverde echter niet veel op (iets met chckdsk). Ik heb nooit "veilig verwijderen" gebruikt, aangezien ik geen flauw idee had dat het nodig, maar omdat ik dat op een aantal sites zag staan dacht ik ik probeer het ook maar, misschien doet 'ie 't dan. Maar nee, ik krijg niet meer dat berichtje over formateren maar hij ziet 'm nu gewoon helemaal niet meer. Ik steek 'm erin en de computer geeft aan van "Nieuw hardware apparaat gevonden..." tot en met "... is klaar voor gebruik", maar als ik het aanklik bij Mijn computer krijg ik iets van "Plaats een schijf in station F:", terwijl die USB-stick er natuurlijk gewoon in zit.
M'n computer heeft XP en de USB is een PNY attaché 8gb, als dat relevant is.
Over de rest gaat m'n vader maar als dat nodig is kan ik het hem wel vragen.
Een eerder voorval was trouwens ook dat de extra USB-hub het niet deed, terwijl deze ook altijd gewoon heeft gewerkt. Ik heb de USB-stick in alle ports geprobeerd en ook op een andere computer maar hij gaf steeds hetzelfde aan.
Dus ik dacht... weet iemand hier misschien een oplossing voor 't probleem?
M'n computer heeft XP en de USB is een PNY attaché 8gb, als dat relevant is.
Over de rest gaat m'n vader maar als dat nodig is kan ik het hem wel vragen.
Een eerder voorval was trouwens ook dat de extra USB-hub het niet deed, terwijl deze ook altijd gewoon heeft gewerkt. Ik heb de USB-stick in alle ports geprobeerd en ook op een andere computer maar hij gaf steeds hetzelfde aan.
Dus ik dacht... weet iemand hier misschien een oplossing voor 't probleem?