computerbeeld op tv, zwart/wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

harryblue

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Ik heb een redelijk nieuwe computer, en een redelijk oude tv (WEL kleuren), maar als ik via scart computerbeeld op tv wil, is het zwart/wit, en hier kan ik niet bij, wat is het probleem nou ??
computer zend kleuren uit, tv kan kleuren uitzenden, waarom nou niet als het van de pc komt....

ik heb ook wel eens gezien dat iemand pcbeeld op de tv kreeg d.m.v twee tulp-stekkers, werkt dat wel met kleur ofzo...

Je moet je instellingen van je videokaart ff veranderen in PAL.. geloof ik.. suc6

Wanneer je TV meerdere externe kanalen heeft ga ze dan allemaal ff bijlangs. Wanneer je dan geen kleur hebt kunnen krijgen moet je de tulpkabel (composite) gaan gebruiken.

Re: cyberfighter

Geplaatst door ikbenkansloos
Misschien is het een gebrek aan humor van jou Cyberfighter. Helpmij.nl is niet gebaat bij jouw humorloze, kwetsende replies. Kies ook een andere naam, deze straalt agressie uit. Daar worden mensen bang van Cyberfighter. En ik ben hier om te helpen, niet om bang te zijn.

Gr. Bram
Wat jij zegt is geen humor, maar iets waar de vraag steller nix aan heeft. Geef de volgende keer gewoon antwoord of zeg anders nix.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan