Computerfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim_rocks

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2003
De computer gaf aan bij het opstarten dat hij niet goed was afgesloten. Ik startte de computer op,en begon in veilige modus. Nu wil de computer niet meer terug in normale modus. Als ik hem in normale modus wil opstarten begint hij met opstarten, maar daarna schakelt de computer uit. Hij kan dus alleen nog maar aan in veilige modus, en daarin kan ik niets doen,niet typen, niet op internet etc. Hoe krijg ik de normale modus weer terug?

Vriendelijke Groet..

ScanDisk & Defragmenteren

Heb je al geprobeerd om scandisk uit te voeren in de veilige modus? misschien wel verstandig...en als het niet te veel tijd kost, dan kun je ook gelijk de defragmentatie uitvoeren.

succes
Herbert

De bedoeling van de veilige modus is om "het probleem" te vinden en op te lossen. Vandaar dat je niet in de normale modus kunt komen. Computer schakelt niet voor niets uit.

Heb je voordat je hebt afgesloten nog iets gedaan? Programma geinstalleerd, andere kaart erin, pc verplaatst?

Kijk eens bij hardware, apparaatbeheer of er uitroeptekens of vraagtekens zijn.

Zijn alle kabels goed aangedrukt?

modus

Sollte Windows nur noch im abgesicherten Modus starten, obwohl eigentlich alles ordentlich funktionieren müsste, prüfen Sie doch einmal, ob sich im Verzeichnis C:\Windows die (schreibgeschützte) Datei "Wnbootng.sts" befindet und löschen Sie diese Datei.

Tim,

Heb jij het opgelost?
Zo niet, heb jij voor dit gebeurde 'poets' programma's gebruikt of iets (programma) erop gezet, of verwijdert?

Groetjes
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan