Computerhulp.net bijna dynamisch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nummer 2 is de beste.....vind ik........

Nummer 1 heeft een te groot contrast vind ik persoonlijk en nummer 2 kijkt rustiger en vind ik mooier.

Maar wat anderen vinden?

Suc6
H

Ik vind nummer 1 :thumb:

Greetzz York

Moeilijk om een te kiezen! Zowel Printscreen 1 en 2 kunnen wat mij betreft door.

ik vind het wel leuk qua opzet, vooral 1 ziet er toch wel net uit. Alleen zou ik hem wat meer actief maken. Het ziet er nu erg saai en plat uit. Wat opzich ook niet verkeerd is aangezien het een informatieve site moet wezen, maar wat speelser en grafischer zou de site denk ik goed doen.

Geplaatst door masterprut
ik vind ze allebei wel mooi :)

Moeilijk kiezen :D

Ze komen er beide in.. had ff tijd en zin meer voor PHP vorige week maar zal het vanavond en morgen even afmaken.

Nouja het ziet er goed uit, ik zou de linkjes even een ander kleurtje geven en direct een hovertje maken. Het is dus geen verkeerde layout maar het had wat speelser gemogen.

Scripting is ook wel goed zo te zien. Ik weet niet hoe de code in elkaar zit maar de output is wel in orde, en dat is wel belangrijk opzich.

Verder is mijn advies, lees deze topic nog een keer goed door, ga afwegen wat je wel en niet belangrijk vindt, ga daarna de punten verbeteren die hier aangegeven worden en je zult zien: het succes komt vanzelf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan