misternius
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2010
Hallo iedereen, over een aantal weken vertrek ik naar Suriname om ginds een computerklasje op te richten. Hiervoor heb ik PC's ingezameld. De meeste PC's hebben een schakelaar dat van 220v naar 110v kan. Alleen is er nog een ander stopcontact ginds. Een aantal pc's hebben een voeding waar geen schakelaar opstaat en dus 220v nodig hebben.
Hiervoor ga ik denk ik een transformator moeten aankopen. Mijn vraag is nu, kan bv. een transformator aan een stopcontact zetten en vanaf de transformator een splitblokje met een europees stopcontact zetten en hier meerdere computers op aansluiten die 220v nodig hebben??
Als u eventueel andere tips heeft om het voedingsprobleem op te lossen post ze gerust...
Hiervoor ga ik denk ik een transformator moeten aankopen. Mijn vraag is nu, kan bv. een transformator aan een stopcontact zetten en vanaf de transformator een splitblokje met een europees stopcontact zetten en hier meerdere computers op aansluiten die 220v nodig hebben??
Als u eventueel andere tips heeft om het voedingsprobleem op te lossen post ze gerust...