Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet je me even uitleggen.Geplaatst door puppie
@Guus,
En als de vraag steller nu een @home aansluiting heeft dan heb je dat nummer toch wel nodig.
Kijk eens bij Systeeminfo. Daar staat je computernaam. Is dat cc 12345-A?Geplaatst door puppie
@Guus,
Bij @home moet je dus een nummer opgeven als computernaam. Mijn computer heeft als naam cc12345-A
Ik ben dus ook een @home gebruiker.
Geplaatst door puppie
@Guus,
En als de vraag steller nu een @home aansluiting heeft dan heb je dat nummer toch wel nodig.
Die naam niet.Geplaatst door m@rio
Dan maakt het niks uit dat je de naam die bij geregistreert op naam van staat veranderd. Dat heeft niks met je @home aansluiting te maken
Aha. In dat geval moet je ergens anders wezen:Geplaatst door assaas
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik op mijn PC die uitgerust is met windows xp pro niet bij de registered owner kom op deze manier (misschien is dat bij 98 wel mogelijk?)
Met die registerwijziging moet het zo lukken in Win 98.Geplaatst door assaas
Nu gaat mijn vrouw nog eens op haar vereniging bij win 98 proberen, want de andere oplossingen werkten bij 98 niet volgens haar
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.