Computernaam veranderen????

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het menu Bewerken heeft de Register Editor trouwens ook een zoekfunctie.
Als je zoekt op RegisteredOwner kom je ook op de goede plek uit.

Guus.

het is haar niet gelukt.
dat met de zoekfunctie in het register had ik ook al geprobeerd, maar zonder resultaat
maar ik had registeredowner wel met kleine letters geschreven misschien dat ie het daarom niet vond.

Ik zoek wel verder

In ieder geval Bedankt.

Geplaatst door assaas
maar ik had registeredowner wel met kleine letters geschreven misschien dat ie het daarom niet vond.
Kleine letters maakt niet uit. Wel moet in het linker venster Deze computer zijn geselecteerd, zodat het HELE register wordt doorzocht.
Als er maar één registerhive (bijv. LOCAL_MACHINE) is geselecteerd, wordt alleen die doorzocht.
Verder moeten er vinkjes bij Sleutels, Waarden en Gegevens staan. (Zie screenshot.)
Als je het zo doet, MOET die sleutel gevonden worden.
Is dat niet zo, dan weet ik het echt niet meer.
Enige wat ik dan nog kan bedenken is een schone installatie, waarbij je weer een nieuwe naam kunt opgeven.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Bedankt Guus

Dat je deze computer moest aanklikken wist ik dus nog niet, daarom heb ik hem gisteren ook niet gevonden.
Ik had gisteren dus wel degelijk hkey-local machine geselecteerd en daarom vond ik hem dus ook niet

De drie sleutels die ik moest aanklikken staan overigens al standaard aangeklikt bij mij, dus dat zat wel goed

Maandag gaat mijn vrouw weer na haar vereniging waar de pc staat waar ze het wil veranderen, ik laat maandag of dinsdag wel weten of het haar nu wel lukt

groetjes

Hte probleem is opgelost, mijn vrouw had het vandaag weer eens geprobeerd met de zoekfunctie in het register, en het is haar toch gelukt toen ze registeredowner invulde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan