computerscherm geeft zeer laat beeld - opstartproblemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lijn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is vervelend!

Kom je uit de buurt van Tilburg?
Heb anders wel een scherm voor je...

Dag Hans,
dat is een ongelofelijk aardig aanbod! het gekke is alleen dat ik niet snap waarom het probleem in het scherm zou zitten. Waarom doet het het soms wel en dan weer niet??
Als ik het snoer eruit haal zoals gisteravond krijg ik direct beeld. Misschien is het goed dat ik eerst een scherm van een ander ga proberen of dan nog steeds het probleem er is, alvorens jij een scherm kwijt bent.
Grap is wel dat ik toevallig vandaag werkzaam ben in Tilburg :-) - is eens in de zoveel weken - tot een uur of 13.45 en rijd dan weer naar Den Haag waar ik woon...
Groet

Lijkt me een goed plan dat je dat eerst gaat proberen. En als het met een ander scherm opgelost is dat heb ik een gratis scherm voor je liggen. 19''

Hallo

Moest jij , of iemand die ooit dit topic mocht lezen , deze defekte condensatoren willen vervangen :

https://www.youtube.com/watch?v=YCSNWi3UHf4

Uiteraard zijn er meerdere tut's hierover te vinden.

Enige "nadeel" van deze goedkope herstelling (enkele € ... meestal minder dan 10 € aan onderdelen).

Betrokken scherm zal zo goed als zeker niet (nooit ???) meer sneuvelen in de eerste jaren.

Je zult dan een ander uitvlucht moeten zoeken om een nieuw scherm aan te schaffen , dan ... --> is defekt <-- ...

Sneuvelen van voedingscondensatoren is niet specifiek een Samsung probleem ... uiteraard komt dit merk meer in de media , door de hoge verkoopcijfers.

Philips , Sony , Digicorders (telenet/Belgie) , p.c. voedingen , etc ... hebben allemaal dezelfde "ziekte"

Peter

helaas, probleem nog niet opgelost. heb moeite met een scherm vinden van een ander om te zien of probleem dan is opgelost. Klinkt suf maar helaas. Meeste mensen hebben laptop of anderszins. computer meenemen naar winkel heeft geen zin omdat als ik de stroom eruit trek en dan weer aan doe het probleem lijkt opgelost dus dan werkt computer denk ik meteen. terwijl het thuis na paar uur weer traagheid troef is. Vrees dat ik computer gewoon moet laten maken. enige oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan