Computersite check

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisper380

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
1.247
Hallo,

Allereerst vraag ik eerst toestemming om de link naar mijn site te plaatsen.
Wanneer ik dit heb gekregen zal ik hem plaatsen.

Mijn site is voor computerhulp. Wat kun je erop vinden?
Handleidingen, Downloads (linux + freeware) reviews. Verder heb ik een eigen forum. Ook kun je een bericht achterlaten in het gastenboek.

Zoals gezegd wanneer toestemming gegeven word plaats ik de link.
 
een link om te testen mag je gewoon plaatsen hoor, zolang je er maar geen financiële of concurrerende belangen bij hebt.
 
het is een computerhulp site. En aangezien dat dit dat ook is.......
+ ik heb ook een forum voor computerhulp. Lijkt wel verdacht al wil ik helemaal niet concureren met helpmij omdat jullie toch veel en veel groter zijn.
 
Hallo Whisper, wie zoekt die vind. Ik heb intussen je forum gevonden en heb een belangrijke tip voor de registratie procedure. Misschien gebruik maken van een Captcha plaatje om te vermijden dat bots een registratie kunnen uitvoeren.
 
wat ik bedoel is aangezien je vraagt om een site check, er geen concurrerende bedoelingen mee gepaard gaan. gewoon posten die link dus.
 
Naar aanleiding van je mail:

Zoals ook in deze mededeling staat
De site die je aanbiedt mag geen 'concurrent' zijn van Helpmij.
Een database met computer kennis mag, maar een computer-problemen gerelateerde helpdesk of forum is niet toegestaan.

Het was handig geweest dat je meteen ook de link in de e-mail had gezet zodat ik het voor je had kunnen controleren.
Dit kun je alsnog doen :)
 
Na het bekijken van de website (bedankt voor de e-mail whisper380) kom ik tot de conclusie dat er teveel gelijkenissen zijn met Helpmij qua doel van de website.

Ik kan dan ook geen goedkeuring verlenen voor het plaatsen van de link.
 
gooi dan gewoon de hele vraag weg, aangezien de poster ook niet echt geïnteresseerd meer lijkt te zijn
 
Wie zegt dat ik niet geintereseerd ben?
Dank voor je antwoord.jammer dat het niet mag, ik had het wel verwacht. Al wil ik eigenlijk niet echt de concurentie aangaan met helpmij.nl. jullie zijn toch een maatje groter. Maar goed ik respecteer het antwoord. De vraag mag gesloten worden en eventueel verwijderd. Wel vind ik het raar dat mijn oude site wel geplaats mocht worden alleen had deze geen link naar mijn forum.
Maar zoals gezegd respecteer ik dit besluit. Bedankt voor de moeite. Mocht ik weer wat te testen hebben dan laat ik het hier horen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan