Config

Status
Niet open voor verdere reacties.

lordrouter

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Hallo!

Ik probeer een LevelOne router (type weet ik niet uit mijn hoofd) te configureren maar ik kan niet inloggen via 192.168.0.1 of ---.1.1

Ik heb al de namen en wachtwoorden geprobeerd:
Admin Admin
Admin password
Admin
User user

Iemand? Ik heb het nodig omdat ik PortForward nodig heb en mijn router dit niet ondersteund. (*****)

Beide router(s) resetten naar de fabrieks instellingen? Dan kun je user en password uit de handleiding halen...

Handleidingen (moet je natuurlijk wel even uitzoeken welk type Level 1 router het precies is): hier
Vind je het standaard gebruikersnaam + wachtwoord in de handleiding, maar werkt het niet, dan zullen die gebruikersnaam en/of wachtwoord gewijzigd zijn. Dan inderdaad zoals Solaris al zei de router resetten naar fabrieksinstellingen ('factory default') en het standaard geldende gebruikersnaam + wachtwoord in de handleiding gebruiken om in te loggen op de router-configuratie.

Succes,

Tijs.

Kleine toevoeging: probeer eens de volgende gebruikersnaam + wachtwoord combinatie (let op: Allemaal in kleine letters).

Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: admin

Werkt dit niet, dan in de handleiding kijken van jouw specifieke type router (zie mijn vorige tip). Ik neem aan dat het type router wel ergens op een sticker staat op het apparaat (onderop of achterop of als naam bovenop de router). Draadloze routers lijken allemaal te beginnen met aanduiding WBR en puur bedrade routers met aanduiding FBR.

Succes,

Tijs.

Al geprobeerd!

Kleine toevoeging: probeer eens de volgende gebruikersnaam + wachtwoord combinatie (let op: Allemaal in kleine letters).

Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: admin

Al geprobeerd, al admin admin en user user alles al geprobeerd!

a. mijn tip nog uitgeprobeerd? dus admin/admin
b. welke type router praten we nu precies over? daar vroeg ik al naar.

Tijs.

Attentie!

BEDANKT!

Ik heb het gevonden, toen ik hem aansluitte op de normale sitecomrouter en ik logde in met de gegevens van de Sitecom deed-ie het, omdat ik met nog een router ertussen kwam!

Bedankt voor alle hulp.

Ps. ik heb een WAP-0006 11G en de inlog is admin-1234

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan