configuratie scherm/software

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokkie14

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
ik kan de map software niet meer openen. hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen

GR Joram

Het is me niet duidelijk wat dit met programmeertalen te maken heeft, maar probeer dit 'ns:

Start/uitvoeren-->> intikken: appwiz.cpl ENTER:)

Geplaatst door ikself
Het is me niet duidelijk wat dit met programmeertalen te maken heeft, maar probeer dit 'ns:

Start/uitvoeren-->> intikken: appwiz.cpl ENTER:)

er gebeur geen f*ck

Appwiz.cpl behoort in de directory WINDOWS\SYSTEM32 te staan. Check dit 'ns. Als je het bestandje niet kunt vinden, probeer dan:
Start/uitvoeren intikken: sfc /scannow
Ontbrekende systeembestanden worden dan teruggezet van je XP-cd, zorg dus dat je die wel bij de hand hebt.:)

hij staat er wel bij maar doet het nog niet als ik er dubbel op klik. het windows cdtje heb ik niet want toen ik de pc kreeg hebben ze bij dell xp er al opgezet

dus .. een groot raadsel

ja denk dat ik dit ff ga doen want ik heb idd veel gewownload deze dagen

huh?? systeem hertel staat niet meer in het rijtje. start programma burau.. systeem en dan zou hij in dat rijtje moeten staan toch?

Deze computer en dan rechtsklikken en eigenschappen.
Daar moet ook tabblad Systeemherstel staan. Wat staat daar?
Waarschijnlijk uitgezet neem ik aan?

Huh?

Screenshotje?
Volgens mij is je XP totaal verziekt. Heb je ook gen recovery cd gekregen?

Probeer nog 'ns: Start/uitvoeren/rstrui.exe ENTER

Als je 't mij vraagt is XP behoorlijk ongezond geraakt. Inderdaad op virussen en spyware scannen!:)

ik kan alleen op ctrl f11 drukken maar dan ben ik alles kwijt. dan krijg ik xp er weer opnieuw op.
maar ik heb geenzzin om alleen opnieuw te gaan downloaden

Dat zijn de eigenschappen van een snelkoppeling.
Start en dan deze computer en rechtsklikken.

ik ga nu een weekje op vakantie en denk dat ik volgende week me pc maar ga formateren. hij is idd naar de ***** als ik het zo zie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan