Configuratie-'site' van router valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jap Wab

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2004
Hallo,

Ik heb UPC kabelinternet en een Linksys WRT54G, versie 7.

Ik wilde laatst een instelling wijzigen. Toen ik naar de standaard site ging (http://192.168.1.1) viel het mij op dat die pagina niet gevonden werd, terwijl die eerder wel altijd gevonden werd. Aangezien ik toch wat wilde wijzigen heb ik de router gereset.
Vervolgens wordt de site wel gevonden en kan instellingen doen. Maar na zo'n 5 seconde is hij de site weer kwijt en kan hij de site niet vinden.
Iemand enig idee wat dit probleem veroorzaakt en hoe ik het opkan lossen? Het heeft wel altijd gewerkt. Alvast bedankt voor de reactie(s).

benader je hem draadloos of via de kabel? mocht je draadloos verbinding maken probeer het dan even met een kabel er tussen

Daar was ik nog niet eens aan toegekomen, dus dat is niet van belang. Maar ik wilde de verbinding van niet beveiligd naar wel beveiligd zetten.
Dat wilde ik op mijn PC doen. Mijn PC gebruikt de router via een snoertje en dus niet draadloos. Maar binnen die (ongeveer) 5 seconde heb ik dat niet niet ingesteld.

oke dus voor zover ik het snap maak je verbinding hij laad de pagina laat die zien en dan knalt hij er weer uit?

Klopt. Ik maak verbinding met die configuratie-site. En na zo'n 5 seconden knalt die site er uit (De webpagina kan niet worden weergegeven). Andere pagina's werken wel nog.
De draadloze verbinding werkt ook gewoon. Mijn mobiel pakt de wifi gewoon op, maar die config-site valt dus steeds weg.

Heb ooit wel eens een updat gedaan, maar dat zal er na de reset af zijn.
Het probleem wat bij de link beschreven wordt herken ik ook. De buttons niet zichbaar zijn en drop-down menu's leeg zijn. En als ik dan weer naar de home wil gaan geeft hij aan dat de pagina niet gevonden kan worden.
Trouwens, na een kwartiertje wachten werkt het wel weer. Dan kan ik weer iets doen en dan valt ie weer weg en dan later na een tijd werkt het weer.
Ik zet deze vraag op opgelost, aangezien ik er vanuit ga dat een update werkt.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan