Configuratiescherm alle programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees11

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
Hallo,
Eerst als ik naar configuratiescherm en vervolgens naar software ging, kreeg ik een hele lijst met alle programma's. Nu is de lijst onderverdeeld in 4 groepen (naam, gebruik, laatst gebruikt en grootte). Ik krijg het niet meer terug dat gewoon alle programma's in een lijst staan. HELP!
Kees.

Het word nu onderverdeeld. Maar ik wil gewoon zoals vroeger één lijst met alle programma's.

Kan je er misschien een printscreen van maken ?

Misschien wil UNREGSVR32 APPWIZ.CPL in uitvoeren gebruiken, en daarna REGSVR32 APPWIZ.CPL .

Nee sorry dat is me te gevaarlijk. Als het niet anders kan dat laat ik het maar zo :shocked:

Die lijst ziet er normaal uit, het 'dropdownmenu' is een keuze voor sorteer volgorde.
Ik zie aan de rechterzijde een HELE lange scroll mogelijkheid, scroll eens door naar beneden, daar staat de rest van je programma's waarschijnlijk.
Dit is een bug veroorzaakt door één of andere software, weet even niet meer welke, zal eens opzoek gaan of ik het terug kan vinden (ga nu eerst slapen)

Hù? :confused: zou maar eens de computer gaan scannen op allerlei rommel, het is alleen een registratie van het/een bestand, heeft niets met het/een netwerk te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan