Configuratiescherm en beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Ik ben op mijn Asus laptop met Windows Vista in het Configuratiescherm op zoek naar het beeldscherm om daar enkele instellingen te veranderen d.n.a.v. van deze tekst :
Klik in het Configuratiescherm op de optie Beeldscherm. Klik in dit venster op de tweede monitor en kies voor de optie Het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden.
Ik vind dus Beeldscherm niet in het Configuratiescherm .
Ik zou mijn laptop waar verschillende films op staan mee willen nemen naar de kust waar wij volgende week naar toe gaan om deze daar aan te sluiten op het TV scherm dit d.m.v. een HDMI kabel .
 
Hoi noliko

Probeer maar dan gewoon via zoek-balk ( via start dus ! ) typ maar daar gewoon Beeldscherm en zal je heleboel thema's over meteen merken :D ( kijk plaatje onder ook ! ) ..

Beeldschermen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maak een snelkoppeling naar desk.cpl
Gebruik die.

Overigens kun je qua uitbreiden nu nog niets aanpassen als je nu geen tweede scherm hebt aangesloten.

Tijs.
 
Bedankt . Dus ik zal moeten wachten tot ik in mijn vakantiehuisje aan de kust ben om verdere acties te ondernemen .
 
Hoi,

Of nu even met een tweede scherm kijken of het werkt;)
 
In orde . Maar ik heb voorlopig geen HDMI kabel voorhanden .
 
Hoi,

Tja dan wordt het moeilijk maar nu kan je eventueel nog om hulp vragen daarom melde ik dat.
 
Beste ,

Ik heb de HDMI kabel aangesloten tussen mijn laptop en het TV scherm en de bron van mijn TV op HDMI gezet . Ook in de optie beeldscherm v.h. Configuratiescherm heb ik "het bureaublad naar dit beeldscherm uitbreiden" gekozen .
Ik heb nu wel geluid op mijn TV scherm maar geen beeld .
 
Waarschijnlijk een resolutie ingesteld op de tweede monitor (=TV) die door de TV niet wordt ondersteund.

Tijs.
 
Hopelijk lukt het op de TV die in mijn vakantieverblijf aanwezig is wel .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan