Configuratiescherm leeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LoloftheRings

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Berichten
11
Hallo,

Gisteren heb ik een paar services uitgeschakeld om de pc sneller te maken. Ik ben bang dat ik iets fout heb gedaan, want nu is mijn configuratiescherm leeg! Het helpt ook niet om op klassieke weergave te drukken.
Ik heb wat gegoogled maar ik kon niets vinden.

Ik gebruik Windows Vista (dual boot met Linux Ubuntu)

De services die ik heb veranderd heb ik op handmatig gezet. Ik heb het nog een paar keer doorgekeken maar ik heb geen idee wat er fout is.

De rest werkt allemaal nog wel.

Alvast bedankt,
Robert Alblas
 
En als je alle services nou weer eens terug zet en je pc reboot, dan zie je nog steeds niks ?
 
Heb ik al geprobeert maar ik weet dus niet welke service het nou is.. Degene waarvan ik dacht dat het misschien zou kunnen heb ik aangezet..
 
Gewoon eerst weer allemaal aanzetten, kijken of het weer werkt, en daarna 1 voor 1 uitzetten....
 
Hallo,

Gisteren heb ik een paar services uitgeschakeld om de pc sneller te maken. Ik ben bang dat ik iets fout heb gedaan, want nu is mijn configuratiescherm leeg! Het helpt ook niet om op klassieke weergave te drukken.
Ik heb wat gegoogled maar ik kon niets vinden.

Ik gebruik Windows Vista (dual boot met Linux Ubuntu)

De services die ik heb veranderd heb ik op handmatig gezet. Ik heb het nog een paar keer doorgekeken maar ik heb geen idee wat er fout is.

De rest werkt allemaal nog wel.

Alvast bedankt,
Robert Alblas
Je zou dit kunnen proberen:
Start->uitvoeren->services.msc (intikken)->software licensing.
Als je die aanzet, heb je waarschijnlijk weer een vol scherm.
 
Goed dat het opgelost is.:)
Zet alleen nog even de vraag op "opgelost" aub. (rechtsonder kun je dat aanklikken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan