Configuratiescherm niet te vinden?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lentebloem

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Beste allemaal,

Ik zit met een raar probleempje. Ik kwam er vorige week achter dat mijn configuratiescherm niet te bereiken is. Die staat gewoon nergens meer bij. Als ik dan bijvoorbeeld naar internet-opties wil, staat er dat de 'systeembeheerder' erbij gehaald moet worden. Ik heb begrepen dat dat betekent dat er een beheerdersaccount moet zijn, alleen als ik probeer te switchen van gebruikersaccount(via optie 'afmelden') zie ik geen andere account staan. Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is? :confused:

Welkom op Helpmij.

Over welk besturingsysteem hebben we het hier, dan verplaats ik de vraag naar betreffende sectie.

ooh ja woops...vergeten te vermelden :o : Ik heb een hp pavilion f1723 met windows xp...

Verplaatst naar de XP sectie.

Is je systeem virus en malware vrij?

Kijk eens onder eigenschappen van je start button, kies voor menu aanpassen en dan 2de tabblad, hier zie je of configuratiescherm wel is geactiveerd.

jippie reacties...

Frisian: Als het goed is is mn pc wel virus vrij en ik heb ook zo'n programmaatje van malwire-verwijdering...

Shadowbikes: Ik heb even gekeken daarzo en er staat geen configuratiescherm tussen...wel 'hulpprogramma's voor systeembeheer' en die heb ik aangevinkt...maar dan kan ik nog steeds niet op configuratiescherm komen.?

Configuratiescherm niet te vinden

Kun je je systeem terugzetten naar een vorige datum oid ?

ja dat heb ik ook al geprobeerd...naar 8 september 2007 is het vroegst...maar dan geeft ie aan dat er helemaal geen wijzigingen zijn aangebracht...dus dat alles hetzelfde blijft...

jippie reacties...

Frisian: Als het goed is is mn pc wel virus vrij en ik heb ook zo'n programmaatje van malwire-verwijdering...

Shadowbikes: Ik heb even gekeken daarzo en er staat geen configuratiescherm tussen...wel 'hulpprogramma's voor systeembeheer' en die heb ik aangevinkt...maar dan kan ik nog steeds niet op configuratiescherm komen.?

Je moet niet voor het klasieke menu kiezen maar menu start en dan op aanpassen klikken en vervolgens 2de tabblad. Config staat dan bovenaan in de lijst.

Robertflink: heeeeeeeeeeeel erg bedankt!! ik heb via die link combofix gevonden en die heeft wat gedaan waardoor configuratiescherm weer terug is...:thumb:

shadowbikes: Hij stond ook op menu start...maar daar verder niks gevonden...maar maakt niet uit...ik heb em!!!! :)

jullie zijn echt goed!! daarom nu ik hier toch ben...ik heb wel nog een mini probleempje met active x besturingselementen die niet kunnen worden uitgevoerd...weet iemand misschien wat ik moet aanvinken bij internet-opties --> beveiliging....er staat namelijk een heel rijtje...

mensen....laat maar...het is al gelukt!! ik houd van jullie!!! haha zo blij ben ik....succes verder :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan