Configuratiescherm opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijkv

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
24
Beste,

Ik heb sinds een week een nieuwe computer met windows vista, alles werkt zeer goed alleen ben ik er vandaag achter gekomen dat het configuratiescherm en het backup centrum niet meer openen. Deze deden het voorheen wel. Ik heb het op meerdere manieren geprobeerd. Maar als ik op configuratiescherm klik, opent er een scherm die binnen enkele seconden weer weg gaat. Ik kan de elementen van canfiguratiescherm wel openen via uitvoeren, bijv: desk.cpl. Enkel is dit uitermate omslachtig en er moet toch een betere oplossing zijn?

Graag hoor ik van jullie,
Alvast bedankt!
 
Ik zie zojuist dat veel meer porgramma's van windows niet werken, waaronder de windows spellen :confused:
 
misschien kan je met systeemherstel naar een punt terug gaan toen alles het nog wel deed.
 
Dank, deze werkte gelukkig wel. En alle programma´s lijken weer te werken, enkel blijft de vraag: hoe kan zo iets ontstaan.
 
misschien is er iets foutgegaan bij het installeren van een programma.
heb je onlangs windows geupdate? het kan zijn dat bij het updaten iets fout is gegaan.
 
Helaas deed het zelfde probleem zich zojuist weer voor. Het is met systeemherstel weer opgelost, alleen ben ik bang dat het binnenkort weer zal gebeuren. Kan ik hier iets tegen doen. Ofwel is er een oplossing die het echt oplost en die het niet alleen hersteld?
 
Ik heb het denk ik gevonden, na de update van MCafee doet het configuratiescherm het niet meer. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan