Configuratiescherm/software laat niet alles zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

JH84

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
Berichten
378
Een collega van mij heeft een Windows Xp computer.

Als ik via het configuratiescgerm naar de giïnstalleerde software kijk dan llaat hij niet alles zien.

Rechtsboven kun je kiezen op naam, grootte e.d. maar steeds laat hij niet alles zien.

Hoe kan dat nu weer ....... :confused:
 
Niet dat ik het weet

Heb recent DirectDVD van orion studios gedownload.

http://www.orionstudios.com/direct/DirectDVD.exe

Als ik die installeer zie ik hem ook niet terug in Sotware, kon hem alleen deïnstalleren met hulp van regcleaner.

Ik heb Win2K.

Bijkbaar willen ze niet dat wij het verwijderen kunnen.

Eric.
 
hmmzz.

dat heb ik ook eens gehad, ik weet alleen niet meer hoe ik dat precies heb opgelost.. Maar ik zou de software die je wilt installeren gewoon opzoeken in C:\Program Files\ ( en dan iets van \Xxxxx\Uninst.exe). Maar als je het helemaal wilt oplossen en Windows niet opnieuw wilt installeren, kun je ook proberen een Windows herstel optie te kiezen. Ik weet alleen niet zeker hoe je die moet starten ook alweer. Volgens mij gewoon een Windows XP setup cd draaien in Windows.

gr,
Cyp.
 
In die software lijst staan allen je unistall geregistreerd..
Elke vermelding hiervan is terug te vinden als subsleutel in de sleutel.

HKLM software\microsoft\windows\currentversion\uninstall..

In jouw geval kan het misschien zijn dat het setup packet geen uninstall bevat indien er in de lijst software en in de sleutel geen vermeldingen staan van de geïnstalleerde software.
En blijft er weinig over dan handmatige verwijdering, die dan meestal het beste verloopt in Veilige modus. Of er gaat wat fout tijdens de setup en moet je het eens opnieuw installeren..

Ga anders gewoon terug met het systeem herstel naar het punt die aangegeven wordt wanneer dat geinstaleerd is.
Het is dan ook altijd beter om zelf een hersteld punt aan te maken voordat je iets installeerd..

:thumb:
 
@ZipPe

Maar weet jij dan waarom het door mij genoemde programma niet was terug te vinden in:
ConfiguratieScherm/Software
En regcleaner wel via de door jou genoemde registersleutel een uninstall kon aanroepen.

Eric.
 
@Eric

:confused: Nee sorry hellaas weet ik dat niet, ken dat progje ook niet.. Kan een(van de vele) foutje van Windows zijn.. Er zijn verschillende manieren die toegepast worden door programma's om te kunnen gebruiken zonder werkelijke install. Bijvoorbeeld RegCleaner en Hijackthis vind je ook niet terug in die lijst en installeer je ook niet echt, misschien is het zoiets..
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan