Configuratiescherm-software

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
als ik naar software ga zie ik daar al mijn softwareprogramma's maar ook staan daar de volgende vermeldingen:windows XP hotfix(SP1) [see q329834 for more information] en dit heb ik nu al 21 keer met telkens een ander nummer. Ik vermoed dat er telkens één bijkomt na een live-update. Wat wil dit eigenlijk zeggen en moet ik deze allemaal laten staan?of is enkel de laatste belangrijk en mag ik de vorige verwijderen?
wie geeft mij een beetje uitleg?alvast bedankt
 
Hotfix

Die zg. hotfixes kun je gewoon laten staan.

Baten ze niet dan schaden ze niet, het zijn de afzonderlijke updates die windows nodig vind voor je pc.

Indien je die zou verwijderen dan verwijder je dus ook de eventuele verbeteringen.

Je loopt zelfs het risico op beveiligings problemen.

Gewoon laten staan dus.

Grtz.
 
okee,ik laat alles gewoon staan.ik wilde even weten of het geen kwaad kon als daar alsmaar hotfixe's bijkomen.als je pc nu een paar jaar oud is dan is de lijst met hotfixe's toch enorm lang denk ik. Maar goed hoe de toekomst verloopt dat zien we dan wel.
toch bedankt voor je spontane uitleg.groetjes
 
In de loop van de tijd combineert MS die fixes in een zgn Service pack (waarvan deel 1 voor win xp al uit is)

Dan verdwijnen die hotfixes uit je lijst...

Je kunt ook alleen de vermelding in de software lijst weghalen met Tweak UI
 
ook jij bedankt terbeest,maar ik denk dat ik servicepack1 niet kan instaleren daar ik met een illegale copie zit van XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan