configuratiescherm ->software

Status
Niet open voor verdere reacties.

hijack966

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
69
hey,

ik heb in mijn softwarelijst van windows xp (configuratiescherm ->software) nog steeds dreamwaaver als geinstalleerd programma staan, terwijl hij niet meer op mijn harde schijf staat.

daardor kan ik dreamweaver niet op mijn computer installeren. het verwijderen/aanpassen van de dreamweaver regel in software werkt niet/ reageert nergens op.

wat kan ik doen om dreamweaver alsnog uit de softwarelijst te krijgen???

mvg

Hijack966
 
je kan kijken of je met ccleaner(www.ccleaner.com) de verwijzingen in je register en softwarelijst kan verwijderen.
 
ga naar deze computer c : en dan ga je naar programm files en kijk je of er nog files zijn van die dreamweaver en dan verwijder je het. Dan gaat het naar je prullebak en daar moet je het ook weer verwijderen
 
Gebruik CCleaner, zoals voorgesteld, maar daarnaast ook op een andere manier, namelijk om Dreamweaver uit je lijstje met software te krijgen:

Start CCleaner
Klik (in de linkerkantlijn) op Gereedschap
Klik op Dreamweaver, en kies dan aan de rechterkant de knop Waarde verwijderen.

Dreamweaver staat dan niet meer in je lijst met software.
Hopelijk lukt het je daarna weer om Dreamweaver te installeren.

Succes ermee,

Tijs.
 
hey,

thnx voor het antwoorden;

maar de install gaat nu een stukje door maar stopt dan uiteindelijk toch nog

wat kan er nog meer aan de hand zijn???
 
Laatst bewerkt:
hij geeft geen foutmelding maar stop abrupt het proces af, op het moment dat de install wizard moet komen

en na het runnen van de installer staat dreamweaver na verwijderen met ccleaner gewoon weer in de lijst van software programma's

kan ik op de een of andere manier niet aan een lijst komen met files die verwijderd moeten worden zodat de installer het toch gaat doen?
 
Laatst bewerkt:
doe die cleaner nog eens opnieuw, kijk of deze inderdaad weg is, en verwijder ook alle oude instalmappen en verborgen mappen van dreamweaver.

Zorg dat je systeem geupdated is met de laatste versie van java en evt updates van Bill Gates.
java: http://java.com/nl/

Je geeft alleen niet aan welke versie van dreamweaver je wilt installeren.
De laatste versie draait minimaal onder xp+sp2 of hoger.

Wil de trial(downloaden bij adobe) zich ook niet instaleren?
 
hey,

hij installeert dreamweaver setup.exe met databestanden in c:programfiles\adobe en als hij die dreamweaver setup.exe wilt uitvoeren doet hij niks meer, maw de setup reageert niet en werkt niet.

wat kan ik hier aan doen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan