configuratiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Ik heb op configuratiescherm staan partition Magic die ik ooit eens heb gehad. Ik kan dit niet verwijderen en krijg geen foutmelding.
Wat moet ik doen om dit te verwijderen?


senior
 
Start de register-editor (Start > Uitvoeren > regedit intypen > OK).

Navigeer (via de plusjes) naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Daaronder zul je sleutels zien staan van alles wat in je softwarelijst staat. Verwijder de entry van Partition Magic.
 
configuratiescherm,

In het register staat niets over PM


senior
 
Als het in de softwarelijst staat, staat het in het register. Kan niet anders.
 
Ik kan er niks aan doen... ik heb alle sleutels gecontroleerd. Ook heb ik met zoeken gezocht op Symantec-PM enz. Niets te vinden en toch in het scherm


senior
 
Partition Magic is niet van Symantec maar van PowerQuest.
Zoek eens onder die naam in het register.

Peter
 
Met TweakUi kun je de entries in je configuratiescherm ook bereiken. Nadat je ´t hebt opgestart klik je één keer op ´Control Panel´ waarna alle entries zichtbaar zijn en je ze kunt verwijderen.:)
 
Geplaatst door crash

Partition Magic is nu van Symantec, ze hebben Power Quest overgenomen.:)
http://www.powerquest.com/
Als je de bovenstaande link gebruikt, kom je bij Symantec uit.

Sorry, dat was mij niet bekend. Maar het kon zijn dat hij het programma destijds nog van PowerQuest gedownload had:)

Peter
 
Helaas...ook bij Tweakui staat geen verwijzing naar powerquest of partition magic. Ik blijf het vreemd vinden dat ik het prog niet kan verwijderen




senior
 
Even duidelijkheid nu...

Waar op je pc staat nu wat van Partition Magic? Uit je eerste bericht begreep ik dat de naam Partition Magic nog in de softwarelijst staat, maar dat je het programma eerder al hebt verwijderd. Begreep ik dat verkeerd?
 
In mijn configuratiescherm staat onder software PowerQuest PartitionMagic 8.0 556 mb. Echter deze heb ik niet meer op mijn harde schijf sttan, dus wil ik deze vermelding verwijderen zoals het hoort. Allerlei pogingen gedaan om te verwijderen o.a. door het zoeken in het register en Tweakui. groetjes



senior
 
Je bent een engel!!!!!!! dat was het dus. Bedankt voor je gouden tip.

groetjes




senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan