conflict ad aware en onecare

• Onderwerp starter Onderwerp starter chif
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chif

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2008
heb sinds gisteren ad aware gedownload (free edition) nu vanmorgen geeft onecare een conflikt aan ik dacht dat de free edition enkel anti spyware was en de pro en plus met een virus scanner wat moet ik doen verwijderen of negeren want mijn onecare geeft nu enkel gemiddelde status van beveiliging en vraagt telkens of hij 't mag verwijderen???:confused:

bedankt voor de reactie. daar onecare een betaalde versie is ga ik toch eerst even ad aware verwijderen tot ik zeker weet welk gratis alternatief ik het beste kan nemen toch ben zeker niet van plan om onecare te houden. ik heb 1 voordeel ik probeer wel wat programma's maar enkel op sites die mc afee site advisor als betroubaar beoordeelt en met muziek, films en rapid share hou ik me echter niet bezig!:thumb:

bedankt voor de reactie. daar onecare een betaalde versie is ga ik toch eerst even ad aware verwijderen tot ik zeker weet welk gratis alternatief ik het beste kan nemen toch ben zeker niet van plan om onecare te houden. ik heb 1 voordeel ik probeer wel wat programma's maar enkel op sites die mc afee site advisor als betroubaar beoordeelt en met muziek, films en rapid share hou ik me echter niet bezig!:thumb:

De combinatie Avast!, Ad-Aware, Spybot S&D en SpywareBlaster heeft mij, als 'ook-niet -deugniet', nog nooit problemen bezorgd.
Voor meer informatie evt. : http://www.filehippo.com/

Laatst bewerkt:
nogmaals bedankt ga het allemaal is rustig nalezen en hopen dat onecare niet zo moelijk te verwijderen is als norton (heb daar een tool voor moeten aanvragen) groetjes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan