Hallo, ik heb sins 3 maanden adsl (wanadoo basic 1500/265) en hadden toen nog maar 1 pc verbonden met het internet. nu 2 maanden later moest er nog 1 pc op het internet worden aangesloten. hiervoor hebben we een breedbandrouter van sweex 350 br 4 poorts achter de modum speedtoch 510 gezet. ik kan gewoon internetten, dat is het probleem niet, maar als ik in me router poort 80 openzet blijft het er gewoon instaan. als ik naar me modum naar NAPT ga en daar poort 80 open zet en druk op confrim en save all zecht i dat i met suxesfull is gesaved, en ff later weer eens kijk of de poort nog openstaat in me modum is i opeens verwijderd. dit is nutuurlijk heef vervelend om een eigen server op te starten. ik heb windows xp pro 2003 en me fireware heb ik alleen van windows aan staan (in me router uit)
WEET IEMAND HOE IK ME MODUM/ROUTER ZO MOET CONFIGUREREN DAT DIE POORT ER WEL GEWOON IN BLIJFD STAAN? (me modum en router zijn nu geriset naar fabrieksinstellingen.)
dit is mijn router
kilzone
WEET IEMAND HOE IK ME MODUM/ROUTER ZO MOET CONFIGUREREN DAT DIE POORT ER WEL GEWOON IN BLIJFD STAAN? (me modum en router zijn nu geriset naar fabrieksinstellingen.)
dit is mijn router
kilzone