Conflict tussen noscript/script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi91

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Ik heb het volgende in mijn <head> staan
<noscript>
<style type="text/css">
#dock { top: -32px; }
a.dock-item { position: relative; float: left; margin-right: 10px; }
.dock-item span { display: block; }
.stack { top: 0; }
.stack ul li { position: relative; }
</style>
</noscript>

en

<script type="text/javascript">
$(document).ready(function(){
$("#slider").easySlider({
auto: true,
continuous: true,
numeric: true
});
});
</script>

afzonderlijk werkt het perfect maar samen krijg ik ze niet werkend heb al vanalles geprobeerd waaronder noconflict.

Ik denk dat het probleem ligt aan dat het eerste deel noscript is en het tweede deel script is echt heb ik nog niet zoveel verstand van jquery en krijg ik het niet opgelost.
Voor een life voorbeeld kijk op www.rudidoms.nl op de homepage werkt het menu goed ( onderin ) maar ga je naar het portfolio of video gedeelte werkt hij niet meer.

Bij voorbaat dank,

Rudi Doms

waarom zet je dat stukje stylesheet niet in een externe? Dan hoef je ook niet die noscript-tag te gebruiken.
en in de bron zag ik wel dat je jquery 2x importeer.

Ah ja die twee keer jquery importeren zie ik ook staan de eerste gaat nergens naar dus die haal ik er wel even uit.
Als ik het stukje stylesheet in een aparte css zet werkt hij ook niet goed, het overal heen gaan en uitzoomen werkt dan wel alleen klopt er niks meer van de positionering de balk wordt 4x zo groot en alles staat op random plekken(in de menu balk)
Maar thanks anyways

Heb het opgelost, kwam erop neer dat ik bepaalde js bestanden te vroeg aanriep in me head

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan