Conflict Windows Sp2 En Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
hallo,

ik heb enkele weken geleden een andere videokaart gekocht (gforce 6200)... nu heb ik windows sp2 geinstaleerd alleen nu is het beeld heel vreemd, het vertoont rare strepen... dit komt door sp2 want met sp1 heb ik er geen last van. hoe kan ik dit verhelpen.

nieuwste drivers zijn geinstalleerd

Was die vorige videokaart ook een Geforce?
Zo nee, zijn die drivers goed verwijderd voor de installatie van de nieuwe kaart?
Ziet apparaatbeheer er goed uit?

ja, want ik heb een nieuw moederbord gekregen en daarvoor was alles ok..... het ligt aan sp2 want ik heb eerst windows opnieuw geinstalleerd en toen was het goed. nu ik sp2 installeer niet meer

Misschien dat het verwijderen van de driver en opnieuw installeren ervan (laatste driver uiteraard) enig oplossing biedt?

heb je wel de nieuwste driver opgehaald op de site van de makers van je videokaart?

en kijk eens in apperaat beheer zoals Admin_Frisian zegt

daar staat alles ok... geen problemen te vinden.... nieuwste drivers zijn ook geinstalleerd

dan moet je inderdaad servicepack 2 eens verwijderen om te kijken of hij het dan wel doet.

maar probeer eerst eens dit:
verwijder je videokaart eens uit apparaatbeheer.
start de pc op.
de pc zal weer om de drivers vragen.
instaleer de nieuwste drivers.
kijk dan of het nu wel goed is.

als ik servicepack 2 deinstaleer dan is het wel goed.. dit heb ik namelijk al enkele malen geprobeerd.

ook heb ik de 2e tip al enkele malen geprobeerd, ook dit geeft geen resultaat.

sorry, dan zou ik het ook niet meer weten.
hopelijk kunnen dan andere mensen je helpen.
succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan