Conn/min (@Home Breedband)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarfinger

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
81
Wat is eigenlijk een goede waarde voor Conn/min.?

Met @Home Breedband haal ik bij Speedtest.nl maximaal 200 conn/min, maar ik heb geen idee of dit goed is. Wil ik een hoge (800-1200) of een lage (200?) waarde hebben?

Ik ken iemand met een @Home-basisabonnement en die haalt 800 conn/min.

Ben zeer benieuwd naar jullie reacties.

Grietjes,

Scarfinger :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen hoe hoger hoe beter.
Wanneer je de test doet bij speedtest, staan ook de beste waarden altijd bovenaan.
Uit de tijd dat ik met @Home op het internet zat, kan ik mij herrineren dat het surfen heel traag ging ( ik had ook een lage con. waarde) . Dit is na overgang naar ADSL wel stukken vooruit gegaan. Voor @home breedband mag de connectie waarde beslist wel op 1800 tot 1000 liggen
Vrgr. B.Kat
 
Laatst bewerkt:
Hm, ok... :rolleyes:

Ik zie het nu:

Wanneer ik mijn firewall (Norton Personal Firewall 2003) uitschakel, behaal ik bij Speedtest.nl inderdaad een gemiddelde van 1000 conn/min. :)

Op zich heel leuk - ik ben nu al een eind, hoop ik - maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik toch nog een hoge waarde behoud voor conn/min. zónder dat ik er mijn firewall voor moet uitschakelen?
 
Hierop moet ik het antwoord schuldig blijven.
Ik zelf werk met Zonealarm en wanneer ik deze uitschakel of inschakel merk ik geen verschil in conn. snelheid .
Mischien zijn er nog mensen op dit forum die hier een oplossing voor weten.
Suc6.
B.Kat
 
Heb nu zonealarm geïnstalleerd en haal daarmee ook 1000 conn/min. :)

Moet wel zeggen, dat als ik bij speedtest meerdere conn/min-tests doe, de eerste altijd laag is (200 conn/min) en de rest allemaal stukken hoger.

Status opgelost, maar blijf wel nieuwsgierig... ;)
 
ik heb ook @home breeedband
en heb deze score
1893.0 Conn/min

(ook zonealarm)
 
Zeg, is het ook afhankelijk van je pc?

Ik heb een 1.2Ghz met 265 ram.
 
heb de test nog eens gedaan
2331.0 Conn/min
 
Als ik een andere computer met bijvoorbeeld een totaal verschillende configuratie en processor op dezelfde internetverbinding aansluit, haal ik dan dezelfde resultaten of zou dat noemenswaardige verschillen kunnen opleveren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan