connect scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik heb adsl planet internet. Als ik op de ikoon van de internet explorer druk verbind de computer automatisch met internet. Ik zie geen schermpje of waarschuwing.
Ook aan de rechterkant verschijnen geen symbooltjes dat ik online ben. Ik kan m´n verbinding ook niet verbreken. Allemaal heel raar maar waar. Wie helpt mij om de icoontjes weer rechts in beeld te krijgen.

ERIK
 
Bij netwerkverbindingen klik je rechts op je verbinding, dan eigenschappen. Onderaan zet je een vinkje bij "pictogram in systeemvak weergeven"

Dat hij automatisch verbinding maakt kan een instelling zijn. Kijk eens bij Internet explorer, extra, internet-opties, verbindingen waar hij op staat? Misschien op "altijd mijn standaardverbinding kiezen"?
 
Laatst bewerkt:
Als ik op de Internet Explorer klik wordt ik ook automatische verbonden met internet ( instelling in Eigenschapen voor het internet).

Icoon netwerkverbinding:
Start > Confuguratiescherm > Netwerkverbinding > Vervolgens eigenschapen van verbinding weergeven > Pictogram in systeemvak weergeven gedurende de verbinding aanvinken.
 
Automatisch hangt toch van je Provider af? van DHCP en zo dacht ik.

Met planet moet je normaal handmatig verbinding maken. Ik heb BBnet en ben direct online zodra de pc aanstaat.
 
Laatst bewerkt:
Nu kun je hem ook weer gewoon verbreken wat je wilde:)

Graag gedaan:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan