Connectie van Power switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Hallo,

Onlangs heb ik mijn "oude" pc uit elkaar gehaald...
Ik heb echter enkele problemen om deze terug in mekaar te krijgen :p

hetvolgende : Ik heb de power switch en deze moet ik aangesloten krijgen op mijn moederbord...

wat heb ik? :
Moederbord : P4M-915G/PDI
Op dat moederbord vind ik de volgende dingen terug (enkel voor de powerswitch volgens mij)

PW_SWPW_LED

Dit is dus waar ik denk dat de draadjes moeten.

De draadjes dat ik heb :
- -P LED
- +P LED
- Reset SW
- H.D.D. LED
- POWER SW

Kunnen jullie me helpen? hebben jullie nog info nodig?

Groetjes Bram!

In eerste instantie zou ik zeggen kijk eerst even in de handleiding van je moederbord, maar ik heb zo'n vermoeden dat je die niet hebt. Dit aangezien ik op deze site lees dat die niet beschikbaar is.

Het aansluiten van je kabeltjes is priegelwerk. Je kunt de kabeltjes namelijk ook ondersteboven in de aansluitingen stoppen met als resultaat dat het niet werkt. Let daar dus op. Je idee over de aansluiting is volgens mij wel juist.

Even voor de duidelijkheid:
PW_SWPW_LED : Power switch / Power LED (dat je ook daadwerkelijk een lampje ziet branden als je pc aan is)

- -P LED : ?
- +P LED : ?
- Reset SW : Reset switch
- H.D.D. LED : Hardeschijf LED
- POWER SW : Power switch

Als je een handleiding had gehad was het een stuk makkelijker geweest. succes!

Kijk even of de .pdf's die je in een .zip hier kunt downloaden je de juiste informatie geeft.

In het .zip bestand gaat het om 915-2.pdf waar je op pagina 2-11 moet zijn om te zien waar alles zit m.b.t. de led's en frontpanel-knopjes van de voeding.

Succes,

Tijs.

Moederbord

Die handleiding ziet er perfect uit! hartelijk dank daarvoor!

Nog een ander vraagje, ik mis momenteel de kabel die van het stopcontact naar mijn voeding leidt. Dit komt door een verhuis...

Is er enige mogelijkheid die opnieuw te kopen? En kost dit veel?

Groetjes ;)

En nogmaals bedankt

Je bedoelt zo'n 220volt kabel met zo'n 6 hoekige stekker die in je voeding gaat? Die kun je zeker kopen (bij handyman en elke pc-(onderdelen) zaak zouden ze die wel voor je moeten hebben). Zou niet meer dan een euro of 4 mogen kosten.
Overigens hebben veel mensen meerdere van dat soort kabels 'over' (van afgedankte pc's, oude CRT-monitoren etc.), dus je kunt ook even bij mensen in je buurt informeren of ze er eentje voor je over hebben.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Of bij een Kringloopwinkel. 0,50-1 euro.
Bij bosjes,hebben ze die.

Moederbord

Heey,

Nogmaals ENORM bedankt! De computer is zonet geinstalleerd geweest... van de eerste keer alles juist! :D

Ik heb echter wel 1 probleem... ik heb maar 1 gig ram :O

Ik dacht dat ik vroeger 2gig ram had...
Ik heb 2 kaartjes, en wanneer ik er 1ntje weg haal dan heb ik nog maar 512mb ram. Is dit normaal dat ik me misschien vergist heb?

Ik heb er dus 2, maar ik zou deze willen verkopen. Hoeveel zou je daarvoor vragen als je dat verkoopt? Het gaat om 2 * 512mb ram (volgens dat het erop vermeld staat) van Kingston.

Groetjes Bram!

Hoi !

Als je 2 x 512 Mb PC3200 hebt kun je ze me opsturen voor 20 euri's.

Zit er toevallig verlegen om.

Greetz,

Harry.

Kingston RAM

Wel, ik zou het wel doen maar is dit wel een schappelijke prijs...

Normaal is 20 euro niet echt veel hé voor deze ramkaartjes

Groetjes Bram

Ram

Ok dan doe ik het....

Gelieve gegevens te geven, tussen haakjes: eerst betalen dan krijgen ;)

Ik verzend via de post maar wel op jouw kosten hé. En bij verlies ben ik niet verantwoordelijk.

Akkoord?

Hoi !

Beste Bram, je toontje bevalt me in het geheel niet !

Ik loop al 'n aantal jaartjes mee, ook hier op @helpmij, en ik heb m.i. 'n redelijk goede naam opgebouwd.

Ik dacht je van dienst te kunnen zijn, maar de door mij geboden prijs is marktconform, d.w.z. dat ik overal terecht kan, bijv. op @Marktplaats.

Succes met je handel verder, maar zonder mij.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan