connecties bij utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

edske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2006
Berichten
3
Heb de 'geweldige' experia box. Als ik (langzaam 50 kb) download, heb ik geen telefonie meer. De monteur is langsgweest en na een uurtje 'nietsdoen' weer weggegaan. De helpdesk zei ditmaal dat het aantal connecties naar ong. 100 terug moeten. Maar ja, hoe stel ik dat in bij U torrent?? en is dat de oplossing????
 
utorrent vs experiabox

Heb de 'geweldige' experia box. Als ik (langzaam 50 kb) download, heb ik geen telefonie meer. De monteur is langsgweest en na een uurtje 'nietsdoen' weer weggegaan. De helpdesk zei ditmaal dat het aantal connecties naar ong. 100 terug moeten. Maar ja, hoe stel ik dat in bij U torrent?? en is dat de oplossing????

En ben je er al achter wat de ideale instelling is in torrent, want ook ik en vele andere hebben een experia box en hebben het zelfde probleem.
 
Dat kan toch in de configuratie van Utorrent?
Ik gebruik zelf Azureus, daar kan je het aantal conn. wel aanpassen.
Advies van mij: stap over naar Azureus.

Anders deze vragen stellen op de torrentsitechat.
Daar zijn altijd wel helpdeskers aanwezig.
Vreemd is dat dit probleem altijd aanwezig is bij die Experia gevallen
 
ja, dat weet ik gelukkig. Heb een monteur in huis gehad en die wist het ook niet........... ha ha.
Ben er achter gekomen dat je de firewall van de exp.box 1 treedje lager moet zetten. Dan werkt alles. Weet nog niet of het ook met MINE tv gaat werken. Ben zeer benieuwd naar die ervaringen.
Overigens werken nu alle 'oude' torrents niet meer. Neem aan dat dit aan de torrents (sites) ligt en niet aan utorrent.
gr en suc6
 
ja, dat weet ik gelukkig. Heb een monteur in huis gehad en die wist het ook niet........... ha ha.
Ben er achter gekomen dat je de firewall van de exp.box 1 treedje lager moet zetten. Dan werkt alles. Weet nog niet of het ook met MINE tv gaat werken. Ben zeer benieuwd naar die ervaringen.
Overigens werken nu alle 'oude' torrents niet meer. Neem aan dat dit aan de torrents (sites) ligt en niet aan utorrent.
gr en suc6


Heb vandaag al weer gebeld met de HD en daar vertelde me dat de verbindingen minder dan 50 moesten zijn, ik vertelde dat hij op 40 stond, hij keek daar van op dat ik toen niet telefonische bereikbaar was.
Maar volgens de HD kreeg ik een andere modem waarmee het probleem opgelost zou zijn ze zouden zsm een afspraak maken.

We zullen zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan