Connectify

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0183

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
Berichten
76
Dag allemaal,

Ik ben nu een paar weken in het bezit van Connectify PRO. Nu ben ik op een plek waar geen Wi-Fi is. Ik probeerde Dispatch te sharen met Connectify. Het lukte. De hotspot was actief. Op mijn apparaat was ik verbonden maar zodra je internet opende of je e-mail wil binnen halen dan lukt dat niet terwijl mijn apparaat duidelijk verbonden was. Iemand een oplossing?? Mvg JL
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
als je beveiligde accounts hebt, b.v. Google account, Gmail, Gmail+ Facebook o.i.d. lukt dat inderdaad niet als die hotspots open zijn (dus geen inloggen).
Je krijgt dan normaliter ook een waarschuwing dat de open hotspot niet beveiligd is en die wordt dan automatisch geblokkeerd.

Althans dat is mijn ervaring, ik kwam in het buitenland ook niet bij mijn Gmail als ik op een onbeveiligde open hotspot zat.
Maar goed ook trouwens!
Als je met een andere startpagina (die niet aan je account gekoppeld is) opent kun je wel gewoon internetten. Het ligt er maar aan hoe je startpagina is ingesteld, maar je accounts kun je vergeten bij open hotspots.
Ik heb Ziggo met gratis hotspots, overal in Nederland kan ik daar gebruik van maken maar ik moet wel eenmalig een beveiligingscode invoeren op het apparaat dat ik gebruik. Maar dan kom ik ook overal bij.
 
Laatst bewerkt:
Dank! Maar welke site dan ook kan niet worden bezocht geen WhatsAppjes versturen.. Echter is mijn hotspot beveiligd met WPA2/PSK2. Ook ik gebruik Ziggo Hotspot door heel Nederland, maar als ik straks op vakantie ga kan ik daar geen gebruik van maken en daarom heb ik Connectify.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan