ConnectionManager van PC-suite start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreves4

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Heb PC-suite geinstalleerd vanaf de Nokia site. Ook de driver is meegeinstalleerd, dus dat moet de goede zijn. Toch wil connection manager niet starten. Als ik de connection-wizard gebruik, krijg ik de mededeling 'Geen verbindingstypen aangetroffen, installeer PC-suite opnieuw' Later krijg ik de foutmelding 'Imedia2 Control' o.i.d. Ik heb ook al PC-suite cleaner gedownload en toegepast, maar deze 'gebruikersvriendelijke' software wil maar niet aan de praat. (De Nokia helpdesk trouwens ook niet) Wie kan mij een tip geven. Groeten van Ferry

dreves4 zei:
Heb PC-suite geinstalleerd vanaf de Nokia site. Ook de driver is meegeinstalleerd, dus dat moet de goede zijn. Toch wil connection manager niet starten. Als ik de connection-wizard gebruik, krijg ik de mededeling 'Geen verbindingstypen aangetroffen, installeer PC-suite opnieuw' Later krijg ik de foutmelding 'Imedia2 Control' o.i.d. Ik heb ook al PC-suite cleaner gedownload en toegepast, maar deze 'gebruikersvriendelijke' software wil maar niet aan de praat. (De Nokia helpdesk trouwens ook niet) Wie kan mij een tip geven. Groeten van Ferry

zelfde probleem met de nokia n80

las dat je hetzelfde probleem had als ik nu. Krijg de software niet aan de praat. Heb jij de oplossing al?

via de meegeleverde kabel. Verder exact hetzelfde probleem als genoemd hierboven.

Ik maak verbinding met een CA-42 kabel. Althans, dat tracht ik te maken.
Er worden enkele bestanden niet gedownload in het programmaatje en ik denk dat het hiermee te maken heeft. Dat zijn ServiceLayer.exe en NclBTHandler.exe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan