Connections Tray

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chane

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Hallo

De laatste tijd krijg ik bij het afsluiten van Windows xp dat het progamma connections tray???? niet wil beeindigen
Soms val ook ineens mijn verbinding weg en reageerd mijn computer niet meer.Waarschijnlijk door dat progamma???
Ik heb op internet gezocht en het komt meer voor maar een oplossing en wat het progamma is kan ik niet vinden.

Help mij aub.

Groeten Andre.

Ik ben ook even het internet op geweest en kwam uit op de volgende mogelijkheden:

Je hebt een VIRUS. Even met een antivirus programma door je systeem gaan.
Je hebt een lastige SPAM. Verwijderen met een SPAMvreter.
Er staan te veel opstartprogramma's in de systemtray. Dat laatste kun je aanpakken door via start, uitvoeren, MSCONFIG op te starten. Onder de tab 'opstarten' vind je een aantal programma's die bij het opstarten van het systeem ook al worden opgestart. Dat is niet altijd nodig. De meeste kun je opstarten via start programma's. Kijk bijvoorbeeld naar adobe, outlook, synchoniseringsprogramma's, etc. Daar haal je het vinkje weg en wordt dat programma niet opgestart. Doe het stuk voor stuk en kijk hoe ver je gaan kunt.

Bedankt voor je reactie.

Een virus is het niet.
Spam wordt nooit geopend.
En het systeemvak heb ik opgeruimd. (goeie tip)
Maar het probleem was net weer terug.
Eerst valt de internet verbinding weg en dan reageerd de computer niet meer(kan niet meer afmelden of uitschakelen)
na opnieuw opstarten(aanknop ingedrukt houden tot de computer uitspringd)geen problemen tot nog toe.

Groeten Andre.

Ps kan het zijn dat computer te warm word?

Het is mogelijk dat er fouten in de registers staan. Heb je regclean of een ander programma om de registers uit te kammen.

Ikzelf gebruik Register Mechanic. Dat is shareware maar het werkt voor de helft ook als freeware.

Het register maak ik regelmatig schoon met jv16 powertools dus dar licht het volgens mij ook niet.
Sinds gisteren geen problemen meer gehad.
So far so good:thumb:

Ik weet dat dit een oud topic is maar ik had dit probleem ook en vind het wel leuk de oplossing hier toch even te plaatsen.
Heel het www afgezocht tot ik dit berichtje tegenkwam:

hey paddy and soupyC..u guys must have dealt with this problem till now but i was having it since one week.was realy confused what to do about it but now i guess i have found a solution to this problem.let me see if this continues to work.well the solution is that,i disabled the connection icon i.e. the mini computer sign in the tray bar underneath(which shows the packets sent and received) by unchecking the option from the connection's properties via control panel.

its working now.but just wanted to let u guys know if u still have some related problems.

sanchit mittal.
new delhi
india

Dus gewoon in netwerkverbindingen in het configuratiescherm rechtklikken op je verbinding en vinkje wehalen bij " pictogram in systeemvak weergeven gedurende de verbinding"

Je moet er maar opkomen. :rolleyes:

Goed gevonden door sanchit mittal uit India. :eek:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan