Constante Frame Limit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silas

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Ik hou sinds kort bij hoe goed mijn computer is, ik heb hiervoor het programmatje fraps.
Nu ik spellen ga spelen blijkt dat ik overal een frame limit van 60 fps heb.:confused: hoe kan ik deze limit verwijderen?

dat je het niet meer ziet?
fraps deinstalleren:)
en over die 60 Hz, daar kun je niets aan doen
dat ligt volgens mij aan het spel zelf, je pc, je videokaart en eventuele internetverbinding..

Bedankt voor je snelle reactie, maar is fraps zo dom om alleen frames te tellen en niet bij te houden hoeveel de computer op dat moment zou kunnen?

nouja dat dirf ik ook niet met zekerheid te zeggen,
waarschijnlijk speel je het spel op zijn hoogste kwalitieit. Maar dat heeft geen invloed op het aantal Fps. Bij het tabblad Movies kun je wel Fps instellen, maar dat is waarschijnlijk alleen voor de filmpjes die je wilt maken...

Bij sommige spellen gaat fraps maar tot 60. Vooral bij de wat nieuwere. Boven de 60 fps kan er geen verschil meer worden aangetoond met het menselijk oog:thumb:

Ik weet dat er met 60 Fps geen verschil meer gezien kan worden, maar ik wil graag weten wat mijn computer nou echt kan met zware games. heeft iemand een ander gratis programma die wel doortelt tot boven de 60, een programma dat uitrekent hoeveel je computer er zou kunnen maken als er geen scherm met een limit van 5ms aan hangt?

dan raad ik je 3dmark06 aan als een testprogramma. Er zijn trouwens ook vaak console messages beschikbaar in games om je fps via die manier op te vragen

Het kan zijn dat je in die spellen Vsync aan hebt staan, dat limiteert je FPS automatisch tot 60. Meestal kan je Vsync in de opties gewoon uitzetten, anders moet je op google gewoon even zoeken naar een Vsync-consolecommand voor jouw spel.

thanks voor je reactie zeemeeuw_5, ik ga het direct proberen:thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan