consumenten bond

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo,
ik ben lid gewoorden van concumeten bond maaar nu staat er opeen u moet 61 euro betaalen
ik heb ook een mailtje gestuurt met dat ik dit belagelijk vind maar ik wil het opzeggen ik zit namelijk in de uitkering en daar heb ik het geld niet voor :( (ik ben groniche ziek )

mvg

Goedemiddag,

Vraag me af waarom je dit niet vooraf hebt nagekeken of dit gratis is /was op de site zelf is het bij het kopje lid worden duidelijk te zien dat je betalen moet en hoeveel.
Maar inderdaad een E-mail of een aangetekende brief sturen met het verzoek misschien lukt het.

Ps wat heeft dit met software-browsers -explorer te maken?

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik vraag me inderdaad ook af wat dit met Internet Explorer te maken heeft, maar vooruit ;).

Als je op de site van de consumentenbond op 'Word lid' klikt, wordt er duidelijk vermeldt wat je allemaal krijgt en moet betalen:

Wellicht dat je inderdaad een aangetekende brief kunt sturen en kunt verzoeken je lidmaatschap te annuleren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik vraag me inderdaad ook af wat dit met Internet Explorer te maken heeft, maar vooruit ;).

Als je op de site van de consumentenbond op 'Word lid' klikt, wordt er duidelijk vermeldt wat je allemaal krijgt en moet betalen:
consumentenbond.png

Wellicht dat je inderdaad een aangetekende brief kunt sturen en kunt verzoeken je lidmaatschap te annuleren.
ja sorry ik kon geen anderen vinden
maar weet je wat het gekken is ik hoefde dus geen rekening nummer in te vullen :D

Hallo,

consumentenbond.png

maar kan je het ook weer op zeggen want wast is wederopzegging ???

Hoi,

Nee dat kan want je zal denk ik een accept giro kaart thuis krijgen neem ik aan.
Je kan weer opzeggen maar vaak een maand voor de versterken eind datum maar jij bent pas lid dus daarom zou ik een aangetekende brief sturen met je verzoek om lid af te zijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nee dat kan want je zal denk ik een accept giro kaart thuis krijgen neem ik aan.
Je kan weer opzeggen maar vaak een mand voor de versterken eind datum maar jij bent pas lid dus daarom zou ik een aangetekende brief sturen met je verzoek om lid af te zijn
kan het ook een email dat heb ik al gedaan

Hoi,

Vaak moet je dat met de aangetekende brief doen en om de reden wie weet leest niemand je e-mail. zeg niet dat dit gebeurt maar zou kunnen en hebben ze nooit je verzoek ontvangen en met aangetekende brief tekent er iemand voor.

Hoi,

Vaak moet je dat met de aangetekende brief doen en om de reden wie weet leest niemand je e-mail. zeg niet dat dit gebeurt maar zou kunnen en hebben ze nooit je verzoek ontvangen en met aangetekende brief tekent er iemand voor.
ja kan ik ook bellen ik weet echt niet meer wat ik moet doen echt niet ik ben gewoon aan het huilen ik hbe er het geld echt niet voor

Hoi,

Hou je rustig ik weet het is moeilijk maar je maakt het er toch op dit ogenblik niet beter mee.
Je zou kunnen bellen maar denk dat dit maandag pas kan misschien dat je daar de oplossing voorgelegd wordt dus hou je kalm en ga aan wat anders zitten denken of doen want anders wordt het een lang weekend voor je, sorry maar ik kan niets voor je betekenen maar hoop dat je beetje tot rust komt

Hoi,

Hou je rustig ik weet het is moeilijk maar je maakt het er toch op dit ogenblik niet beter mee.
Je zou kunnen bellen maar denk dat dit maandag pas kan misschien dat je daar de oplossing voorgelegd wordt dus hou je kalm en ga aan wat anders zitten denken of doen want anders wordt het een lang weekend voor je, sorry maar ik kan niets voor je betekenen maar hoop dat je beetje tot rust komt
oke bedankt ik zsie het echt niet meer zitten :(
maar je heb gelijk bedankt dag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan