Contact Form, uitlijning invoervelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Ey mensen,
Ik heb dit script http://www.reneovertoom.nl/~ce/contact.php van webmensen.nl gehaald en enigzins aangepast.

Nu zie je al vóór studentnummer géén pijltje staan , ik krijg dit met geen mogelijkheid ervoor. Iemand ?
En Ik wil alle input velden gewoon netjes onder elkaar, ook DIT is onmogelijk bij mij :'(
Kan iemand mijn helpen plz ?
Bijgevoegd de code.
Plz help :(

Bijlagen

Zet dit eens voor studentennummer:

<font face='Arial' color='#ff0099' size='2'>#9658;

Voor de 2e .# moet je een & zetten, anders kan het hier niet op
En dat recht onder mekaar krijgen, kun je doen met tabellen.

Geplaatst door chrisgeerdink
Zet dit eens voor studentennummer:

&ltfont face='Arial' color='#ff0099' size='2'>►

En dat recht onder mekaar krijgen, kun je doen met tabellen.
Ey Chris,
Kan wel zien dat je het script niet bekeken hebt :p
Het studentnummer is een array, en daar krijg ik hem niet voor als het gechood wordt :(
En die tabellen, pff....dan krijg ik allemaal errors :(
Can U give it a try plz ?

Het gaat dus om dit stukje:
Code:
echo("< form method='post' action='$PHP_SELF?contactactie=mailsturen' enctype='multipart/form-data'>
< font face='Arial' color='#ff0099' size='2'>& #9658; </font> < font face='Verdana' color='#ff8330' size='2'><b>Naam *: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;< input type='text' name='ContactNaam' value='$ContactNaam' size=30><br><br>
< font face='Arial' color='#ff0099' size='2'>& #9658; </font> E-mail adres *: &nbsp;< input type='text' name='ContactMail' value='$ContactMail' size=30><br><br>");

En dan dus vnl om deze "& #9658;"

Weet je zeker dat je die niet vergeten bent? Je laat nl niet jouw stukje zien wat jij aangepast hebt.

De boel netjes uitlijnen kan wel; dan moet je boel in een tabel (of nog netter; plaatsen dmv css) gooien.

t.

Ey teach,
die code is mijn aangepaste form.
Die "& #9658;" is dus dat pijltje, alleen die krijg ik niet vóór die erray :(
en het uitlijnen wil ook niet lukken, met css kom ik niet verder dan de standaard styles :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan