Contact formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Allen,

Ik heb een contactformulier aangemaakt op mijn website. Nu ik dit wil uitprobreren in mijn browser lukt dit niet. kan er iemand naar onderstaande html kijken en eens zeggen wat ik verkeerd heb gedaan? Mss is het beste om onderstaande html even te copieren en in een programma zoals frontpage of zo te zetten, mss is het op die manier overzichtelijker. (ik wist niet hoe ik dit het beste kon opslagen om te posten hier op die forum)

<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--"subject="contact">
<!--webbot bot="SaveResults" S-Email-Format="TEXT/PRE" S-Email-Address="kris.van.de.perre@telenet.be" B-Email-Label-Fields="TRUE" S-Builtin-Fields U-Confirmation-Url="www.theunderground.be" -->
<table border="0" width="476">
<tr>
<td width="89"><font face="Times New Roman" size="2">
Voornaam</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T1" size="40" style="font-size: 10pt; font-family: Times New Roman"></td>
</tr>
<tr>
Naam</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T2" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Emailadres</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T3" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Telefoon</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T4" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
<td width="89"><font face="Times New Roman" size="2">Gsm</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T5" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Straatnaam</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T6" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Huisnummer</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T7" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Postcode</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T8" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Woonplaats</font></td>
<td width="371">
<input type="text" name="T9" size="40" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></td>
</tr>
<tr>
Omschrijving<br>
probleem</font></td>
<td width="371">
<textarea rows="9" name="S1" cols="70" style="font-family: Times New Roman; font-size: 10pt"></textarea></td>
</tr>
</table>
<table border="0" width="534">
<tr>
<td width="486"><font face="Times New Roman" size="2">
Wenst u gebruik te maken van onze spoeddienst? (+ €25 -
probleem vandaag nog opgelost)</font></td>
<td width="38"><font face="Times New Roman">
<input type="checkbox" name="C1" value="ON"></font></td>
</tr>
</table>
<p><input type="submit" value="Verzenden" name="B1"><input type="reset" value="Invoer wissen" name="B2"></p>
</form>

Waar heb je dit formulier vandaan? Ik heb geen idee hoe dit zou moeten werken, maar sowieso werken contact-formulieren niet als je ze in je browser opent tenzij je een webserver erachter hebt staan. Heb je WAMP of USBWebserver geïnstalleerd en gebruik je localhost ipv de file rechtstreeks te openen?

Ik heb een andere site van mij een link toegevoegd en kon zo op het contact formulier geraken. ik heb dit ingevuld en verstuurd maar hij doet niet. Ik heb nu al enkele regels aangepast en nu geeft hij al aan dat het formulier wordt verzonden maar ik krijg verder nog niets aan in mijn mailbox.
Je kan het formulier nog na kijken op volgende website. www.theunderground.be en dan op de links pagina klikken.

sorry mensen, ik was vergeten dat er op die pagina frame's werden gebruikt.
Ik heb dit aangepast en het contactfotrmulier staat op de zelfde site en ook op de links pagina maar ik heb onderaan een link gemaakt met de naam helpmij.nl contactformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan