Contact opnemen met Beautybrands

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Werkzaam bij een beautysalon
Ik wil graag contact opnemen met internationale beautybrand ook voor aanvraag nieuwe producten
Via deze weg wil ik mijn naam op het internet groter maken

Zo'n mail, hoe ziet die er precies uit...
Ik kan moeilijk een kort mailtje schrijven

wie kan mij opweg helpen

Wat wil je precies van de die grote schoonheidsmerken en waarom zouden ze jou moeten helpen? Dat zijn dingen die je altijd goed in je achterhoofd moet hebben bij het schrijven van een dergelijke brief. Belangrijk is dat de brief formeel is, en misschien belangrijker: zonder taalfouten. Ook iets waar je op moet letten is dat sommige merken geen Nederlandse klantenservice hebben, dus moet je in het Engels schrijven.

Beste Andreazz
Hartelijk dank voor uw heldere uitleg !
Inderdaad zijn dat belangrijke aandachtspunten
De shop heeft al enkele internationale merken, maar mijn doel is om de winkel op internet te promoten.
Ik weet dat het een beetje vergezocht is om daarvoor contact op te nemen met schoonheid merken, om zo op hun site te staan...
maar in eerste oogpunt zoek ik ook free web publising oplossingen
Met Sociale netwerken kan ik een heel eind komen..
ook ben ik veel met Google producten bezig

Heeft u opties voor mij die ik zeker moet proberen vraag ik u graag advies

Het doel is dus reclame maken? In dat geval zou ik niet op grote merken rekenen. Het is dan beter om een pagina op Facebook te maken voor je bedrijf en dan wekelijks updates te plaatsen, eventueel gecombineerd met een Twitter-account (je zou het Twitter-account m.b.v. Tweetdeck aan je Facebook account kunnen koppelen, zodat je alles maar 1 keer hoeft te posten; ik heb zelf geen ervaring met Twitter en Tweetdeck).
Verder kan je natuurlijk foldertjes neerleggen in café's en kaartjes ophangen in supermarkten e.d., overal waar potentiële klanten rondlopen. Let er wel op dat je niet de eigenaar/beheerder van die plaats op je nek krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan