Contacten syncroniseren live mail - windows phone - Android ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Wanneer ik in windows live mail bij al mijn contacten het telefoonnummer, gsm, e-mailadres ingeef kan ik dan al deze contactpersonen met mijn windows phone syncroniseren en kan ik al deze contacten met mijn man zijn android telefoon syncroniseren ?

Hallo ik zal proberen je wat hints te geven over het hoe en wat er allemaal speelt bij het synchroniseren.
Om het zelf te typen is ook wel erg veel werk. Maar probeer het hier eens uit te vinden.

Dit is voor outlook en windows live mail. Klik

En hier nog wat meer informatie maar meer voor outlook.com. Klik

Er is verschil tussen een Windows phone 7 en 8, maar ik weet natuurlijk niet welke je hebt. Succes.

Laatst bewerkt:
Ik heb 8.1 op de phone.
Maar wat is eigenlijk het verschil tussen outlook.com en live mail messenger ?

Er zijn momenteel drie varianten van windows.

- Windows Live Mail
- Microsoft Outlook (onderdeel van het Office-pakket)
- Outlook.com (voorheen Hotmail)

Outlook.com daarentegen is de enige van de drie genoemde services die je gemakkelijk vanaf elke locatie ter wereld (log wel uit als je bijvoorbeeld ergens in een ander land zit) met actieve internetverbinding je e - mails laat beheren. Je kunt binnen je internet browser via de adresbalk de site 'outlook.com' invoeren om tot je mailbox te geraken.

Toch beetje verwarrend. Maar je kan outlook.com toch gebruiken(intigreren) in live mail of zie ik dat verkeerd. En je kan dit dan ook integreren in je android app en op de windows phone ?

Laatst bewerkt:
Toch beetje verwarrend. Maar je kan outlook.com toch gebruiken(intigreren) in live mail of zie ik dat verkeerd. En je kan dit dan ook integreren in je android app en op de windows phone ?

Dat is helemaal goed. En ja windows maakt er soms ook een potje van al de afgelopen jaren.

Bijvoorbeeld deze. Hotmail bestaat niet meer is outlook.com geworden. Je moet het wel even weten.
Je kunt namelijk met de gegevens van hotmail, gelukkig nog wel gewoon inloggen bij outlook.com.

Bedankt voor de links.
Ik zat gisteren vast met die contactpersonen in mijn windows phone en een andere android phone. Ik dacht dat ik met één reeks contactpersonen alles had, zowel mailen, bellen als sms. Maar je hebt naast deze contacten dan ook nog apart contactpersonen voor sms te sturen of te bellen. Dit kan blijkbaar niet allemaal in één bestand.

Ik heb eerlijk gezegd ook geen direct idee of je dit allemaal kunt importeren / synchroniseren.

Misschien wordt je blij als je verder leest. Ik heb niet zo'n apparaat dus ik kan helaas niet alles zelf uitproberen.

Ik zocht toch nog om je verder te helpen. Of kan het toch. Klik Dus ik hoop dat dit helpt. En weer succes he. :)

Alvast bedankt voor de tips. Ik ga alles nog eens nalezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan