Contacten verwijderen in Gmail account webmail

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miauw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik zit op deze computer met Windows 10, ingelogd bij Gmail, maar er moeten een aantal contacten verwijderd worden die in de chatlijst staan, iemand enig idee hoe dat verwijderd kan worden?

Hoi

Kijk even of je zoiets wat helpen kan? ..... ben geen W10 gebruiker en dus weet ik nog niet of dat en op die manier daar ook dat moet :(

[video=youtube;sEreVbgHZaY]https://www.youtube.com/watch?v=sEreVbgHZaY&feature=player_embedded[/video]

Laatst bewerkt:
Gmail en dan naar contacten was ik al, maar dan:

Alle contacten staat niet alles tussen, als ik op alles weergeven druk, komt er wel meer naar voren. net als onder het knopje regelmatig contact mee opgenomen, maar daar staat helaas niet alles tussen.

In het filmpje wordt op andere contact gebruikers geklikt, maar dat staat niet in deze Gmail account.

Ik heb hieronder het rijtje geplaatst:

Alle contacten

Regelmatig contact mee opgenomen

Groepen

Duplicaten vinden

Meer

Bij het klikken op "Meer" komt het volgende lijstje te voorschijn:

Instellingen

Importeren

Exporteren

Afdrukken

Contacten terugzetten

Contactvoorbeeld sluiten

Feedback verzenden

Help

Edit:

Ik heb op "Contactvoorbeeld sluiten" geklikt, toen kwam ik bij het volgende rijtje uit:

Contactpersonen

Nieuw contact

Labels

Mijn contacten

Meest gebruikte contacten (20)

Andere contacten (21)

Nieuwe groep...

Contacten importeren...

Probeer Contactenvoorbeeld

Ik heb daarna op "Meest gebruikte contacten" geklikt en kon vervolgens de betreffende contacten verwijderen.

Volgens mij is het opgelost, bedankt voor het meedenken.

Laatst bewerkt:
Ach voldoende is dat je op alle contacten klikt en vervolgens dan kan je op bijv. weer ongewenste contacten met rechte muis-kant klikken en dan zie je keuzes ...
Hoop k dat je op die manier bij W10 moet doen .....anders weet ik niet is het daar ( bij W10 bedoel ik ! ) wat verandert ? :(
Mocht je niet uitkomen even wachten dan op andere reacties nog, meeste gebruikers zijn op dit moment in zevende hemel .....
sleepy.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan