Contacten verwijderen uit Windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Zodra je een paar letters in het Aan-veld van een nieuwe mail tikt in Windows mail (dus het mailprogramma dat in Windows ingebakken zit), verschijnt de lijst met adressen die uit de Windows Personen-app komen en uit het autofill-geheugen. Wanneer ik onderaan op personen klik is de lijst leeg, dus waar komen dan de contacten vandaan die ik krijg als ik enkele letters typ bij aan en hoe kan ik contacten in die lijst verwijderen? Het mail account is van mijn provider en dus geen Microsoft account.
 
Ik heb ze goed ingegeven. Zoek zelf even op de teksten en je komt ze vanzelf tegen. Ik heb er vanmiddag al veel tijd ingestoken. Succes.
 
Zo moeilijk is het toch niet om een kopie van je werkende linkjes te posten?

4E3EA8D8-8AE6-4A03-8F41-A92B4A0C7EA3.jpeg
 
Zeuren is ook een vak. Ik heb ze goed ingegeven. Punt. Je denkt toch niet dat ik al die links, dat zijn er duizenden bewaar. Wat is het probleem om even op die tekst(en) te zoeken!
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het de bedoeling was om hier een helpende hand te reiken, er word hier nu gezegd trek uw plan de tekst staat er. Mooie manier van helpen! Ik heb voor ik hier de vraag stelde uren op google en you tube gezocht, maar nergens een oplossing gevonden. En in uw link teksten geven zoveel links bij de Windows community en of Google dat je door de bomen het bos niet ziet, het is dus niet dat ik het niet probeer!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan